  • Data: 2010-04-03 12:45:58
    Temat: Re: Zdjęcie z fotoradaru a druga dwupasmowa
    Od: "b...@g...com" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Kwi, 14:36, "Ajgor" <n...@...pl> wrote:
    > Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomościnews:hp7buc$k87$1@nemesis.news.neostrada.p
    l...

    > Mnie się też tak wydaje :) A najlepszy ubaw mam, jak jadę dokładnie z
    > dozwoloną prędkością,
    > a tu za mną jakiś gówniarz miga światłami, bo mu się spieszy :) Dodam, że
    > wjeżdżając do Wrocławia od strony Środy Śląskiej
    > (czasem tam jeżdżę) BARDZO często (właściwie prawie zawsze) jest taka
    > sytuacja, gdzie ja jadę 40km/h (takie tam jest ograniczenie),
    > a tu wyprzedza mnie radiowóz. Nie jadący na sygnale. To co.. Im wolno?

> [...]

    Odnośnie jazdy samochem - tyle opinii ilu kierowców. Niestety często
    dajemy się ponieść fantazji i jeździmy za szybko. Trochę za mało jest
    miejsc w naszym kraju, w których legalnie można wsiąść w samochód i
    poszaleć do woli. Jednym z takich miejsc jest np. lotnisko Bemowo, na
    które czasem wjeżdzam tylko po to by się wyszaleć. To pomaga, niestety
    nie wszyscy to stosują.