  • Data: 2010-04-03 10:56:10
    Temat: Re: Zdjęcie z fotoradaru a druga dwupasmowa
    Od: RadoslawF <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-04-03 12:48, Użytkownik b...@g...com napisał:

    > O proszę, a tego nie wiedziałem. No to ładnie działają, Policja
    > wezwała właściciela samochodu po 9 miesiącach. Czyli jak rozumiem, nie
    > powinienem spodziewać się wezwania na komendę, ale już bezpośrednio do
    > sądu? Jak w takim wypadku wygląda procedura? Będę wstępnie
    > przesłuchiwany, od razu odbędzie się rozprawa? Jak to wygląda?

    Do sądu wzywa się (powinno) winowajcę, jeśli wspólnik rozpoznał
    kierowcę to mogą wezwać do sądu, jeśli nie będzie wezwanie na
    policję i standardowe pytanie kto prowadził pojazd.
    Co możesz zrobić w tej sytuacji i jakich można spodziewać się
    konsekwencji w przypadku kombinowania masz opisane w co najmniej
    dwu wątkach.