  • Data: 2010-04-03 10:48:31
    Temat: Re: Zdjęcie z fotoradaru a druga dwupasmowa
    Od: "b...@g...com" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Kwi, 12:23, spp <s...@o...pl> wrote:

    > Art. 97 Kodeksu post powania w sprawach o wykroczenia:
    > 1. W post powaniu mandatowym, je eli ustawa nie stanowi inaczej,
    > funkcjonariusz uprawniony do nak adania grzywny w drodze mandatu karnego
    > mo e j na o y jedynie, gdy:
    > 1) schwytano sprawc wykroczenia na gor cym uczynku lub bezpo rednio po
    > pope nieniu wykroczenia,
    > 2) stwierdzi pope nienie wykroczenia naocznie pod nieobecno sprawcy
    > albo za pomoc urz dzenia pomiarowego lub kontrolnego, a nie zachodzi
    > w tpliwo co do osoby sprawcy czynu
    > - w tym tak e, w razie potrzeby, po przeprowadzeniu w niezb dnym
> [...]

    O proszę, a tego nie wiedziałem. No to ładnie działają, Policja
    wezwała właściciela samochodu po 9 miesiącach. Czyli jak rozumiem, nie
    powinienem spodziewać się wezwania na komendę, ale już bezpośrednio do
    sądu? Jak w takim wypadku wygląda procedura? Będę wstępnie
    przesłuchiwany, od razu odbędzie się rozprawa? Jak to wygląda?