  • 11. Data: 2003-05-26 17:48:33
    Temat: Re: Zdarzenie nagrane na kamerze
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > Tzn jak?Chlopak ma zaplacic jedno odszkodowanie to w ramach "propozycji" i
    ten
    > facet od poturbowanego samochodu dostanie tez przy okazji drugie
    odszkodowanie to
    > z OC z PZU czyli dwa odszkodowania za jedno zdarzenie?

    Tego 'drugiego' juz przeciez nie dostanie. Szkoda zostanie pokryta, zawra
    ugode itp - po sprawie.
    No i skladka za bezwypadkowa jazde (hehe...jezeli kolega ja ma - w co watpie
    :) ) nie przepadnie.

    Konrad

  • 12. Data: 2003-05-26 21:05:47
    Od: f...@p...onet.pl

> [...]
    > ugode itp - po sprawie.
    > No i skladka za bezwypadkowa jazde (hehe...jezeli kolega ja ma - w co watpie

    W to własnie nie wątpiłem zresztą ale chciałem sie tak wyjaśniająco zapytać
    heh.Warto też zeby sprawca nie zapomniał jakiegoś pokwitowania wziąć od
    poszkodowanego bo inaczej sie to skonczy podwójnym odszkodowaniem a znając
    cwaniactwo niektórych ludzi nie jest to wykluczone.Moj kolega mial własnie taką
    akcje,dogadał sie niby a po 2 tygodniach zglosił sie koleś którego kumpel
    stuknął i powiedział "wie pan,po tym wypadku ciagle mnie boli glowa,musialem
    lezec przez pare dni w szpitalu,musi pan pokryć koszty itd".Można sie wkurzyć
    jednym słowem.

  • 13. Data: 2003-05-26 21:28:07
    Od: "Div" <divak[tnij wasc wstydu oszczedz]@go2.pl>

    > Licz się z tym że z uwagi na fakt odjechania z miejsca wypadku

    male sprostowanie nie wypadek ale co najwyzej kolizja

    pozdr

  • 14. Data: 2003-05-26 21:30:16
    Od: "Sebastian Tatol" <s...@s...pl>

    A czemuz to watpisz panie Legislatorze, rozumiem ze Twoj samochod glownie w
    warsztacie stoi... nie dziwota, bo skad mialbys tak duza wiedze na ten
    temat:P
    Poki co pojdzie z OC chociaz pewnie jak wspomnial Leszek ubezpieczyciel sie
    o swoje upomni.
    Ach trudno, wszak to tylko pieniadze i kawalki wgniecionej blachy.

    Dziekuje wszytkim za odpowiedzi.
    Moze jednak ktos wie jak to z tymi kamerami jest? To moge sobie na przyklad
    nagrac sasiadkie jak sie spotyka z kochankiem (na ulicy) i pokazac to jej
    mezowi lub kazdemu kto zapragnie? Hm? Moze i moge...

    Pozdrawiam

    Sebastian Tatol

    Użytkownik "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:batk1f$oq7$1@hermes.e-wro.net...

  • 15. Data: 2003-05-26 22:32:52
    Od: "JarekT" <t...@w...pl>

    > OWU odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych
    > za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów (rozporządzenie
    Ministra
    > Finansów - Dz.U. nr 26/2000, poz. 310) zawierają, w art. 33, pięć
    > przypadków, kiedy zakład ubezpieczeń może zwrócić się do sprawcy o zwrot
    > wypłaconego odszkodowania:

    Słyszałem, że jest jeszcze co najmniej jeden warunek, którego nie
    wymieniasz. Ubezpieczenie OC nie działa, jeśli pojazd nie ma ważnego badania
    technicznego. Czy to prawda?

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 16. Data: 2003-05-26 22:57:46
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > A czemuz to watpisz panie Legislatorze, rozumiem ze Twoj samochod glownie
    > warsztacie stoi... nie dziwota, bo skad mialbys tak duza wiedze na ten
    > temat:P

    Oj niestety nie :) Nie posiadam niestety jeszcze ... Wiedza, ktora
    racze ta grupa jest niestety tylko teoretyczna... mowie jak powinno byc
    i mam nadzieje ze jest (wg prawa) - nie relacjonuje stanu faktycznego tzn.
    zwyczajow.

> [...]
    > nagrac sasiadkie jak sie spotyka z kochankiem (na ulicy) i pokazac to jej
    > mezowi lub kazdemu kto zapragnie? Hm? Moze i moge...

    To juz nie.

    Konstytucja RP:

    Art. 47.
    Każdy ma prawo do ochrony prawnej życia prywatnego,
    rodzinnego, czci i dobrego imienia oraz do decydowania o swoim życiu
    osobistym.

    Naruszylbys norme konstytucyjna. Dobra osobiste itp.

    W przypadku twoim nie ma takiego naruszenia. Poruszales sie w miejscu
    publicznym, na
    drodze publicznej a kamery nie byly przeciez specjalnie ustawione aby Cie
    akurat
    nagrac. Przesadasz tutaj ze swoim ego .. :)

    Konrad

  • 17. Data: 2003-05-27 07:46:13
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "JarekT" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Słyszałem, że jest jeszcze co najmniej jeden warunek, którego nie
    > wymieniasz. Ubezpieczenie OC nie działa, jeśli pojazd nie ma ważnego
    badania
    > technicznego. Czy to prawda?

    Nie, nie prawda.Zamiast słuchać lepiej czytać;)Przegląd ma znaczenie jedynie
    w przypadku AC.

    Leszek

    GG 1631219
    "Ludzie, nie gryźcie się
    szkoda zębów"

  • 18. Data: 2003-05-27 07:48:42
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Div" <divak[tnij wasc wstydu oszczedz]@go2.pl> napisał w
    wiadomości news:bau0t3$acq$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > male sprostowanie nie wypadek ale co najwyzej kolizja

    Małe pieprzenie.Przejrzyj wszystkie posty w wątku to się dowiesz że nie ma
    czegoś takiego jak kolizja.Kolzja to potoczna nazwa wypadku bez rannych.

    Leszek

    GG 1631219
    "Ludzie, nie gryźcie się
    szkoda zębów"