  • 1. Data: 2003-05-25 17:08:49
    Temat: Kto mi udzieli odpowiedzi???
    Od: "Newsy" <s...@w...pl>

    Witam
    Do roku 1992 pracowalem w panstwowym zakladzie.
    W w/w roku skarb panstwa odsprzedal 49% udzialow
    prywatnej osobie, ale zachowal pakiet wiekszosciowy,
    pracownicy otrzymali t/zw. listy intencyjne, ktore zapewnialy otrzymanie
    odpowiednia ilosc akcji w pozniejszym terminie po ustalonej wowczas cenie
    /25zet/szt/ Do chwili obecnej nikt z pracownikow
    nie otrzymal zadnych akcji, zaklad juz prawie nie istnieje,
    pomimo ze nadal glownym udzialowcem jest skarb panstwa. Obecnie wartosc
    akcji wynosi 0,???zl.
    I teraz prosze mi wyjasnic.... czy w mysl prawa pracownicy zostali
    uwlaszczeni, czy oszukani przez skarb
    panstwa??? Co na ten temat mowi prawo???
    Dzieki za odpowiedzi. - Krogulec