    From: "Sebastian Tatol" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zdarzenie nagrane na kamerze
    Date: Mon, 26 May 2003 23:30:16 +0200

    A czemuz to watpisz panie Legislatorze, rozumiem ze Twoj samochod glownie w
    warsztacie stoi... nie dziwota, bo skad mialbys tak duza wiedze na ten
    temat:P
    Poki co pojdzie z OC chociaz pewnie jak wspomnial Leszek ubezpieczyciel sie
    o swoje upomni.
    Ach trudno, wszak to tylko pieniadze i kawalki wgniecionej blachy.

    Dziekuje wszytkim za odpowiedzi.
    Moze jednak ktos wie jak to z tymi kamerami jest? To moge sobie na przyklad
    nagrac sasiadkie jak sie spotyka z kochankiem (na ulicy) i pokazac to jej
    mezowi lub kazdemu kto zapragnie? Hm? Moze i moge...

    Pozdrawiam

    Sebastian Tatol

    Użytkownik "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:batk1f$oq7$1@hermes.e-wro.net...