  • 1. Data: 2004-03-21 13:30:02
    Temat: Zatracie warunkowego umorzenia
    Od: "Mrls" <m...@p...onet.pl>

    Witam,
    Dostałem warunkowe umorzenie postępowania w maju 2003r. z okresem próby 1
    rok. Kiedy zaciera się "skazanie".

    pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2004-03-21 14:03:54
    Temat: Re: Zatracie warunkowego umorzenia
    Od: "wowka" <w...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Mrls" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Dostałem warunkowe umorzenie postępowania w maju 2003r. z okresem próby 1
    > rok. Kiedy zaciera się "skazanie".

    nie zaciera bo nie byłeś wogóle skazany, jedynie wpisano Cię do rejestru
    warunkowo umorzonych, jeszcze kilka miesięcy i nawet stamtąd Cię wykreślą.

    wowka

  • 3. Data: 2004-03-21 14:20:56
    Od: "Psychik" <z...@i...pl>

    Użytkownik "wowka" <w...@p...gazeta.pl> napisał:

    > nie zaciera bo nie byłeś wogóle skazany, jedynie wpisano Cię do
    > rejestru warunkowo umorzonych, jeszcze kilka miesięcy i nawet stamtąd
    > Cię wykreślą.

    ale za ile? czy czas "usuniecia" z tego rejestru jest rozny w przypadku
    roznyh czasow proby?

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 4. Data: 2004-03-21 14:50:33
    Od: "Mrls" <m...@p...onet.pl>

    No właśnie chodzi mi o to kiedy zostanę wykreślony z rejestru

    dzięki

  • 5. Data: 2004-03-22 10:56:14
    Od: "Psychik" <z...@i...pl>

    Użytkownik "Mrls" <m...@p...onet.pl> napisał:

    > No właśnie chodzi mi o to kiedy zostanę wykreślony z rejestru

    czy ktos zna odpowiedz na pytanie? uprzejmie prosze...

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448