    From: "fart" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zastępstwo koleżeńskie
    Date: Thu, 6 May 2004 15:38:34 +0200

    > Na jakiej podstawie zatrudniona na podstawie stosunku pracy sprzedawczyni
    > może powierzyć na jakiś krótki czas swoje obowiązki koleżance (musi wyjść
    do
    > urzędu), jeżeli koleżanka akurat tego dnia wg grafiku miała mieć wolne?
    > Pracę wykonuje ktoś inny, a wynagrodzenie otrzymuje ktoś inny. Czy musi o
    > tym powiadomić pracodawcę i czy ten może bez ryzyka w razie wypadku się
    > zgodzić?

    Harmonogram czasu pracy ustala pracodawca i w czasie pracy pracodawca
    odpowiada za pracownika a pracownik ma się znajdować w miejscu pracy lub
    innym miejscu wskazanym przez pracodawcę.
    Zamiar opuszczenia stanowiska pracy bezwzględnie ma być poprzedzony zgodą
    pracodawcy.
    Wg mnie jest to naruszenie przez pracownika podstawowych obowiązków
    pracowniczych .. pracownika należy wywalić na zbity pysk z pracy
    ma on tyle możliwości uzyskania wolnego, że takie postępowanie jest kary
    godne

    pozdrawiam
    fart