  • 11. Data: 2004-05-04 04:19:48
    Temat: Re: Zaśmiecanie klatki
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <c76i67$km3$2@serwus.bnet.pl>, Tristan Alder wrote:
    > OK. Jutro w pracy wydrukuję stosowne ogłoszenie, a potem zobaczymy czy
    > przestaną. Jak nie, to od lipca mam urlop :)

    Zwolnią Cię z pracy jeśli nie uporasz się z tym w 2 miesiące? :)

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2004-05-04 06:13:06
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia wto 4. maja 2004 06:19 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Marcin Debowski:

    > Zwolnią Cię z pracy jeśli nie uporasz się z tym w 2 miesiące? :)

    Nie. Mówię, że od lipca idę na urlop. Jak nie zadziała ogłoszenie, to
    przechodzę do akcji ,,ujmowanie obywatelskie''. Choć przydałby mi się
    jeszcze paragraf zezwalający na takie ujęcie.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 13. Data: 2004-05-04 15:17:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Nie. Mówię, że od lipca idę na urlop. Jak nie zadziała ogłoszenie, to
    > przechodzę do akcji ,,ujmowanie obywatelskie''. Choć przydałby mi się
    > jeszcze paragraf zezwalający na takie ujęcie.

    Skoro w tak szczytnym celu, to proszę uprzejmie:

    Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia:

    Art. 45. § 1. Policja ma prawo zatrzymać osobę ujętą na gorącym uczynku
    popełnienia wykroczenia lub bezpośrednio potem, jeżeli:
    1) zachodzą podstawy do zastosowania wobec niej postępowania
    przyspieszonego,
    2) nie można ustalić jej tożsamości.
    § 2. Art. 243 Kodeksu postępowania karnego stosuje się odpowiednio.

    No a art. 243 kodeksu postępowania karnego mówi:

    Art. 243. § 1. Każdy ma prawo ująć osobę na gorącym uczynku przestępstwa
    lub w pościgu podjętym bezpośrednio po popełnieniu przestępstwa, jeżeli
    zachodzi obawa ukrycia się tej osoby lub nie można ustalić jej tożsamości.
    § 2. Osobę ujętą należy niezwłocznie oddać w ręce Policji.

    W zamian oczekuję sprawozdania z zasadzki. Może być na grupę. :-))

  • 14. Data: 2004-05-04 19:30:08
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *Tristan* *Alder* [ s...@p...onet.pl ] napisał(a):

    > Czemu?
    > ,,ogłoszenie, plakat, afisz, apel, ulotkę, napis lub rysunek''.
    > Najbardziej pojemny jest napis. I moje ogłoszenie się mieści.

    Art. 63a. (78) § 1. Kto umieszcza w miejscu publicznym do tego nie
    przeznaczonym ogłoszenie, plakat, afisz, apel, ulotkę, napis lub
    rysunek albo wystawia je na widok publiczny w innym miejscu *bez*
    *zgody* *zarządzającego* *tym* *miejscem*

    > Ale muszę je przykleić od zewnątrz. A czy zarządcą klatki nie jest
    > spółdzielnia?

    na scianie klatki schodowej nie mozesz umieszczac takiego ogloszenia,
    bo zarzadca jest spoldzielnia, zarzad budynkow lub inna do tego
    uprawniona jednostka... ale juz na swoich drzwiach od mieszkania
    mozesz bez problemu umiescic :))))

    taaaa i rozniesie mieszkanie :P trzeba go knebelkiem i lancuchem do
    kaloryfera :)

    --
    Sarpedon (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13

  • 15. Data: 2004-05-04 20:26:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sarpedon" <f...@t...cy> napisał w wiadomości

    > taaaa i rozniesie mieszkanie :P trzeba go knebelkiem i lancuchem do
    > kaloryfera :)

    A jak urwie kaloryfer? :)