  • 1. Data: 2004-05-02 17:36:01
    Temat: Deutsche Bank- przekazywanie fałszywych danych do BIK S.A.
    Od: "Karolina Godyń" <a...@z...pl>

    Witam

    Problem jest następujący: Deutsche Bank o/ Kraków przekazał na mój temat
    nieprawdziwe informacje do Biura Informacji Kredytowej S.A. Były to informacje
    o innym kliencie ich banku, który zalegał ze spłatami i był poddany windykacji.
    Te dane powodują, że przez dwa lata nie mogłam uzyskać żadnego kredytu. Bank
    zupełnie nie poczówa się do odpowiedzialności za zaistaniałą sytuację. Sądzę,
    że przy sprawie sądowej mam spore szanse na odszkodowanie (Ustawa o Ochronie
    Danych osobowych). Szukam jakiegoś prawnika, który zdecydowałby się poprowadzić
    sprawe za część z wygranej kwoty. Ktoś słyszał o kimś takim?

    pozdrawiam
    Karolina Godyń