  • 1. Data: 2004-05-02 18:06:10
    Temat: Bank przekazuje nieprawdziwe dane do BIK
    Od: "Karolina Godyn" <a...@z...pl>

    Witam

    Problem jest następujący: Deutsche Bank o/ Kraków przekazał na mój temat
    nieprawdziwe informacje do Biura Informacji Kredytowej S.A. Były to informacje
    o innym kliencie ich banku, który zalegał ze spłatami i był poddany windykacji.
    Te dane powodują, że przez dwa lata nie mogłam uzyskać żadnego kredytu. Bank
    zupełnie nie poczówa się do odpowiedzialności za zaistaniałą sytuację. Sądzę,
    że przy sprawie sądowej mam spore szanse na odszkodowanie (Ustawa o Ochronie
    Danych osobowych). Szukam jakiegoś prawnika, który zdecydowałby się poprowadzić
    sprawe za część z wygranej kwoty. Ktoś słyszał o kimś takim?

    pozdrawiam
    Karolina Godyń

  • 2. Data: 2004-05-02 18:54:08
    Temat: Re: Bank przekazuje nieprawdziwe dane do BIK
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Karolina Godyn" <a...@z...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    poprowadzić
    > sprawe za część z wygranej kwoty. Ktoś słyszał o kimś takim?

    Zapomnialas dodac, iz masz pelnomocnictwo do tego konta z linią kredytową.
    A to może troche zmieniać postać rzeczy.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 3. Data: 2004-05-03 00:03:37
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    kovalek wrote:

    > Użytkownik "Karolina Godyn" <a...@z...pl> napisał w wiadomości

    > Zapomnialas dodac, iz masz pelnomocnictwo do tego konta z linią kredytową.
    > A to może troche zmieniać postać rzeczy.

    Hmm, jakaś osoba rozpowszechnia nieprawdziwe dane o mnie i z tego powodu
    cześć klientów wybrała inny bank.
    Szukam prawnika który zdecydowałby się poprowadzić sprawę za część z
    wygranej kwoty

    :-)

  • 4. Data: 2004-05-10 17:47:42
    Od: "Karolina" <a...@z...pl>

    > kovalek wrote:

    > Hmm, jakaś osoba rozpowszechnia nieprawdziwe dane o mnie i z tego powodu

    A ja mam konkretne dane instytucji, która to robi oraz jej przyznanie się do
    winy. I dowody na utrudnienia, które to spowodowały.

    > cześć klientów wybrała inny bank.

    Jestes handlowcem?

    > Szukam prawnika który zdecydowałby się poprowadzić sprawę za część z

    > wygranej kwoty

    Myslę, że jeśli masz dowody podobne do moich masz szanse.

    Karolina

  • 5. Data: 2004-05-10 17:50:46
    Od: a...@z...pl

    > Zapomnialas dodac, iz masz pelnomocnictwo do tego konta z linią kredytową.

    > A to może troche zmieniać postać rzeczy.

    A wiesz jak wyglądają pełnomocnictwa do kont bankowych?

    Rzecz zmieniłoby jedynie gdybym była współwłaścicielem.

    Karolina