    From: "Sarpedon" <f...@t...cy>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zaśmiecanie klatki
    Date: Tue, 4 May 2004 21:30:08 +0200

    *Tristan* *Alder* [ s...@p...onet.pl ] napisał(a):

    > Czemu?
    > ,,ogłoszenie, plakat, afisz, apel, ulotkę, napis lub rysunek''.
    > Najbardziej pojemny jest napis. I moje ogłoszenie się mieści.

    Art. 63a. (78) § 1. Kto umieszcza w miejscu publicznym do tego nie
    przeznaczonym ogłoszenie, plakat, afisz, apel, ulotkę, napis lub
    rysunek albo wystawia je na widok publiczny w innym miejscu *bez*
    *zgody* *zarządzającego* *tym* *miejscem*

    > Ale muszę je przykleić od zewnątrz. A czy zarządcą klatki nie jest
    > spółdzielnia?

    na scianie klatki schodowej nie mozesz umieszczac takiego ogloszenia,
    bo zarzadca jest spoldzielnia, zarzad budynkow lub inna do tego
    uprawniona jednostka... ale juz na swoich drzwiach od mieszkania
    mozesz bez problemu umiescic :))))

    taaaa i rozniesie mieszkanie :P trzeba go knebelkiem i lancuchem do
    kaloryfera :)

    --
    Sarpedon (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13