  • 1. Data: 2004-05-02 18:38:07
    Temat: pytanie (praca)
    Od: "Mad_Lamer" <a...@f...spam.o2.pl>

    Witam
    Mój ojciec dostał ostatnio wymówienie warunków pracy z przyczyn
    ekonomicznych. Teraz może (a w praktyce musi) podpisać nową umowę ze
    znacznie gorszymi warunkami (obniżenie wypłaty o około 40%). Taki los
    spotkał także wszystkich jego kolegów pracujących w tej firmie. Pytanie: czy
    tak można? Ociec pracuje w tej firmie od ponad 10 lat. Wiem, niby może się
    nie zgodzić na nowe warunki, ale podejrzewam że będzie mu bardzo ciężko coś
    znaleźć :(

    Pozdrawiam
    Mad_Lamer

  • 2. Data: 2004-05-02 21:51:01
    Temat: Re: pytanie (praca)
    Od: "Kaliope" <K...@w...pl>

    > Pytanie: czy
    > tak można? Ociec pracuje w tej firmie od ponad 10 lat.

    Kodeks pracy niestety mówi, że można.
    przykro mi
    Kaliope

  • 3. Data: 2004-05-03 10:42:14