  • 1. Data: 2004-05-02 18:19:18
    Temat: rodzice i dziecie i mieszkanie
    Od: "Dalon" <a...@...OS.PaM-op.pl>

    Nurtuje mnie taki problem -moze ktos zuci troche swiatla na sprawe bo jakos
    nigdzie nie moge znalezc informacji

    jest sobie dziecko (zalozmy 17 lat) uczy sie w LO potem studia w planach

    mieszka z rodzicami,a ze stary jest trzpniety i dowartosciowuje sie na
    posadzie ochroniarza to straszy dzieciaka ze z chaty wywali

    Jak to prawnie wyglada ??
    wiem ze policja jezdzi do wezwan "nieletni nie moze wejsc do domu" ale to
    niewiele mi mowi i absolutnie nie daje swiatla na ewentualne ziany po
    przekroczeniu dojrzalosci

    dziekuje za wszelkie powazne odpowiedzi

  • 2. Data: 2004-05-02 22:10:36
    Temat: Re: rodzice i dziecie i mieszkanie
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "Dalon" <a...@...OS.PaM-op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiem ze policja jezdzi do wezwan "nieletni nie moze wejsc do domu" ale
    > niewiele mi mowi i absolutnie nie daje swiatla na ewentualne ziany po

    jezeli dziecko sie uczy, to rodzice maja obowiazek alimentacyjny do 25
    roku zycia (dziecka oczywiscie ;)), w tym rowniez mieszkania.
    wiec jak rodzic sobie nie zyczy obecnosci dziecka w domu to IMHO musi mu
    zapewnic inny dach nad glowa, np placic za wynajem innego mieszkania

    pozdro
    xmarcel

  • 3. Data: 2004-05-03 07:49:25
    Od: "Dalon" <a...@...OS.PaM-op.pl>

> [...]
    > wiec jak rodzic sobie nie zyczy obecnosci dziecka w domu to IMHO musi mu
    > zapewnic inny dach nad glowa, np placic za wynajem innego mieszkania

    bardzxo dobra wiadomosc:)
    dzieki wielkie

    a wiadomo moze ktora ustawa to reguluje?
    -chcetnie sobie poczytam dokladnie co i jak

    Pozdrawiam
    Dalon.

  • 4. Data: 2004-05-03 08:02:26
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    > bardzxo dobra wiadomosc:)
    > dzieki wielkie
    >
    > a wiadomo moze ktora ustawa to reguluje?
    > -chcetnie sobie poczytam dokladnie co i jak

    http://prawo.vulcan.pl/przegdok.asp?qdatprz=akt&qpli
    kid=111

    zajzyj do dzialu III