    Date: Tue, 28 Mar 2023 00:05:48 +0200
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: Zarzuty z dupy cd

    W dniu 27.03.2023 o 20:31, Shrek pisze:

    > Jakiś zul podał lewe dane i policja a za nimi prokuratura postawiła
    > zarzuty z tak zwanej dupy, sąd klepnął nakazowo. Oczywiście policjanci
    > uważają że wszystko odbyło się fachowo i zgodnie z procedurami i
    > obywatel się do nich przypierdala.
    > A potem się dziwcie, że ludzie traktują was jak gówno.

    Oczywiście tak nie powinno być, tym nie mniej ja bym znowu tak nie
    dramatyzował. Na całe szczęście zadziałała procedura. Od wyroku
    nakazowego wystarczy się odwołać i już "piłeczka jest po stronie
    prokuratora", który najpewniej wycofa akt oskarżenia, skoro już
    ustalono, że to nie ta osoba.

    To, że jakiś tam policjant oświadczył, że jego zdaniem wszystko odbyło
    się fachowo, to jest to tylko i wyłącznie zdanie tego policjanta.
    Zresztą niezbyt zgodne z prawdą, ale to inna sprawa. Pytanie, czy
    wiadomo, kto jest faktycznym sprawcą, albowiem za takie znieważenie
    pewnie by dostał jakieś roboty, a za 235 kk może dostać bezwarunkową
    karę pozbawienia wolności.

    --
    Robert Tomasik