  • 1. Data: 2010-05-16 08:32:48
    Temat: Zarabianie 8043
    Od: "Palik" <p...@T...pl>

    Przed chwilą w tv podawali rekalmę , jak to potencjalna Ania zamiast zasuwać
    miotłą może zarabiać wysyłając SMSy na numer 8043.
    Mam wrazenie, że to jest oszustwo zabronione prawnie. Sugeruje zarabianie, a
    jest ewidentną stratą w ogólnym spojrzeniu z matematycznego punktu
    widzenia.Bo osoba która zechce zarabiać w ten sposób i wyśle milion SMSów
    straci na tym, a w reklamie sugerują wyraźnie "zarabianie"...
    A Wy jak to widzicie?

    Palik

  • 2. Data: 2010-05-16 08:42:29
    Temat: Re: Zarabianie 8043
    Od: Arek <a...@e...net>

    Palik pisze:
    [..]
    > A Wy jak to widzicie?

    Nie dość, że oszustwo to jeszcze nielegalna loteria.

    Ale niektóre firmy są w Polsce ponad prawem :)

    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 3. Data: 2010-05-16 08:48:32
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 16-05-2010 10:32, Palik pisze:
> [...]
    > matematycznego punktu widzenia.Bo osoba która zechce zarabiać w ten
    > sposób i wyśle milion SMSów straci na tym, a w reklamie sugerują

    Można próbować podciągnąć pod naruszenie przepisów ustawy o
    przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym z 2007 r. Tam jest
    napisane co można takiemu podmiotowi zrobić.

    --
    .B:artek.

  • 4. Data: 2010-05-16 08:48:38
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Palik" <p...@T...pl> napisał w wiadomości

    > widzenia.Bo osoba która zechce zarabiać w ten sposób i wyśle milion SMSów
    > straci na tym, a w reklamie sugerują wyraźnie "zarabianie"...
    > A Wy jak to widzicie?

    Milion SMSow na numer 8043 z sieci wszystkich polskich operatorow kosztuje
    :1.000.000 x 0 = 0 zl.

    Oczywisci epo wyslaniu jednego SMSa na ten numer zaczna przychodzic SMSy
    nagabujace di wyslania SMSow na numery platne.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2010-05-16 09:48:26
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Palik pisze:

    > A Wy jak to widzicie?

    http://forumprawne.org/hydepark/124897-zostalem-oszu
    kany-na-1900-zl-smsy.html

    3 dni się śmiałem.

    --
    @2009 Johnson

  • 6. Data: 2010-05-16 10:32:34
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał w wiadomości grup
    > http://forumprawne.org/hydepark/124897-zostalem-oszu
    kany-na-1900-zl-smsy.html

    > 3 dni się śmiałem.

    Ja współczuję dla tego człowieka. Jakim to trzeba być debilem, aby słać tyle
    smsów.

  • 7. Data: 2010-05-16 12:45:37
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    http://forumprawne.org/hydepark/124897-zostalem-oszu
    kany-na-1900-zl-smsy.html

    > 3 dni się śmiałem.

    bez jaj, nie sadzilem, ze takie praktyki moga na kogos zadzialac.

    To sie nazywa gra wstepna. 2 godziny wysylac smsy ;)

    Icek

  • 8. Data: 2010-05-16 13:17:58
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 16 Maj, 10:48, "SDD" <s...@t...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Oczywisci epo wyslaniu jednego SMSa na ten numer zaczna przychodzic SMSy
    > nagabujace di wyslania SMSow na numery platne.

    Ale jesli po wyslaniu na numer platny nie ma gwarancji ze sie na tym
    zyska to czy mozna mowic o "zarobku"?

  • 9. Data: 2010-05-16 14:56:55
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    wiadomościnews:hsoajb$tbr$1@news.dialog.net.pl...

    > Ale jesli po wyslaniu na numer platny nie ma gwarancji ze sie na tym
    > zyska to czy mozna mowic o "zarobku"?
    Można za to zrobić żeby uszust stracił. Nie ma darmowych esmsów. Operatorowi za
    darmowe płaci organizator. Za te które potem wysyła też. Dobrze zorganizowane
    społeczeństwo wykończyło by kolesiów w dwie godziny.

  • 10. Data: 2010-05-16 15:30:13
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

    > darmowe płaci organizator. Za te które potem wysyła też. Dobrze
    > zorganizowane
    > społeczeństwo wykończyło by kolesiów w dwie godziny.

    No ja swego czasu wyslalem ok 10 tysiecy.
    Rzucilem tez kiedys (ok listopada 2008) taka propozycje na grupie, ale mnie
    wysmiano.

    Pozdrawiam
    SDD