  • 1. Data: 2007-05-24 18:16:07
    Temat: Zapoznanie z aktami
    Od: "JarY" <j...@p...onet.pl>

    Witam
    Niedlugo mam sprawe w sadzie grodzkim. Sasiad mnie posadzil o wybicie szyb
    na strychu..parodia.Ale mniejsza z tym.Napisalem odwolanie i teraz bede mial
    sprawe. I mam pytanie. Czy moge isc na policje i zapoznac sie z aktami?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-05-24 18:29:09
    Temat: Re: Zapoznanie z aktami
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    JarY napisał(a):
> [...]
    > sprawe. I mam pytanie. Czy moge isc na policje i zapoznac sie z aktami?

    od czego odwołanie?

    KG

  • 3. Data: 2007-05-25 06:41:02
    Od: "JarY" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości

    > od czego odwołanie?

    Od sprawy. Bo sprawa sie odbyla bez mojej wiedzy i sad orzekl kare 300 zl. A
    nie bede tego placil bo jestem niewinny.

  • 4. Data: 2007-05-25 17:52:21
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    JarY napisał(a):
    > Od sprawy. Bo sprawa sie odbyla bez mojej wiedzy i sad orzekl kare 300 zl. A
    > nie bede tego placil bo jestem niewinny.

    masz prawo zapoznać się z aktami w sądzie
    a niewinny... na razie tak ;)

    KG

  • 5. Data: 2007-05-25 19:54:59
    Od: "JarY" <j...@p...onet.pl>

    > masz prawo zapoznać się z aktami w sądzie
    > a niewinny... na razie tak ;)

    To znaczy ze z gory jestem na przegranej pozycji? Nigdy nie mialem problemow
    z prawem.

  • 6. Data: 2007-05-26 17:15:24
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    JarY napisał(a):
    > To znaczy ze z gory jestem na przegranej pozycji?

    a skąd mam wiedzieć? :)
    akurat przy wykroczeniach uniewinnienia nie są niczym nadzwyczajnym

    > Nigdy nie mialem problemow z prawem.

    bo nie dałeś się złapać? ;)

    KG

  • 7. Data: 2007-05-26 17:23:00
    Od: Michał <n...@n...cry>

    kam napisał(a):
    > bo nie dałeś się złapać? ;)

    > na razie tak ;)

    Drażnią mnie takie wypowiedzi nawet w żartach. Są żenujące.

    --
    pzdr