  • 1. Data: 2007-05-24 15:20:59
    Temat: Oplaty parkingowe na drogach publiczne
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Moze ktos mi podac przepisy regulujace pow kwestie tzn:
    pobieranie oplat parkingowych zkierowcow parkujacych na drogach
    publicznych?
    Interesuje mnie to zwlaszcza w kwestii oplat drogowych wliczanych w paliwo

    leon

    --
    Bog Bogiem, Budda budda, a nieskonczonosc to tylko okres przejsciowy.

  • 2. Data: 2007-05-24 17:57:25
    Temat: Re: Oplaty parkingowe na drogach publiczne
    Od: Circulus V. <b...@n...polbox.com>

    On Thu, 24 May 2007 17:20:59 +0200, leon <l...@n...interia.pl>
    wrote:

    >Moze ktos mi podac przepisy regulujace pow kwestie tzn:
    >pobieranie oplat parkingowych zkierowcow parkujacych na drogach
    >publicznych?

    Prawo dżungli. Jak większość praw w III, IV i kolejnych RP.

    >Interesuje mnie to zwlaszcza w kwestii oplat drogowych wliczanych w paliwo

    Tym się nie przejmuj, bo już zapowiedzieli, że wkrótce oprócz tego co jest
    wliczone w cenę paliwa, podatek drogowy pobierany będzie również osobno.

    --
    Pozdrawiam, Bogdan.