  • 1. Data: 2007-05-24 15:57:18
    Temat: nowe obowiązki służbowe a zwolnienie z pracy
    Od: "Piotr" <p...@U...pl>

    Witam;
    Mój pracodawca chce dolożyć mi obowiązków służbowych i nic ni było by
    dziwnego, ze te obowiązki nie są związane z moim zatrudnieniem. To tak jak
    bym był portietem a chcieliby mi dołożyć obowiazek przygotowywania no np
    "przetargów". Nie znam sie na tym i nie chce tych nowych obowiązków bo wiem
    ze nie dam rady, bo sie zwyczajenie do tego nie nadaje. Jak sie w miare
    wybronić? Muszę je przyjąć? Co mi grozi? Jakie wypowiedzenie?