eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonania › Re: Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemo?no?? tego wykonania
  • Data: 2011-11-22 04:55:15
    Temat: Re: Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemo?no?? tego wykonania
    Od: gacek <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2011-11-22 05:37, spp wrote:
    > W dniu 2011-11-22 05:23, gacek pisze:
    >
    >>>>>> To pierwsze pytanie jest o tyle istotne, bo je?li tak to mozesz taki
    >>>>>> produkt
    >>>>>> normalnie zwr?ci?. Miejsce czy spos?b odbioru nie ma znaczenia.
    >>>>>> Kupi?em poza
    >>>>>> siedzib? czy punktem handlowym firmy i to si? liczy.
    >>>>>
    >>>>> Nawet w przypadku zakupu poza lokalem sprzedawcy w przypadku
    >>>>> towarów na
    >>>>> specjalne zamówienie klienta można odmówić jego przyjęcia w ustawowym
    >>>>> 10-cio dniowym terminie.
    >>>>
    >>>> Telefon wyprodukowany w milionach sztuk to nie towar na specjalne
    >>>> zamówienie.
    >>>
    >>> Dla producenta.
    >>>
    >>> Dla sprzedawcy (i klienta) jest to jedyny egzemplarz - ten, sprowadzony
    >>> właśnie dla klienta na jego żądanie.
    >>
    >> No i?
    >>
    >> Przeczytaj ustawę. Chyba nie twierdzisz, że wpisanie w zamówieniu modelu
    >> telefonu ("sony nokia 4s") wyczerpuje 10.3.4?
    >
    > A skąd informacja, że była to Nokia Sony 4s?
    > Jedyne co wiemy, że to miał być telefon komórkowy - taki z niepopsutym
    > wyświetlaczem których jest podobno mało na rynku. Czy to nie wyczerpuje
    > definicji ze wspomnianego artykułu? ;)

    Wątpię żeby określił to w zamówieniu, ani żeby to było ściśle z nim ;)


    > Nie, nie zamierzam bić piany - zwracam jedynie uwagę na fakt, że nawet
    > przy zamówieniach internetowych klient może nie mieć prawa do
    > powoływania się na ogólne zasady dotyczące sprzedaży poza lokalem
    > przedsiębiorcy.

    A to racja.

    Różnie bywa.
    Udało mi się rozwiązać umowę na zwiększenie prędkości dostarczanego
    internetu po miesiącu (brak pisemnego potwierdzenia) - pomimo, że to
    chyba podpada pod 10.3.1 (zaczęło działać od razu).


    gacek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1