eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonania › Re: Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemo?no?? tego wykonania
  • Data: 2011-11-22 04:37:03
    Temat: Re: Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemo?no?? tego wykonania
    Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-11-22 05:23, gacek pisze:

    >>>>> To pierwsze pytanie jest o tyle istotne, bo je?li tak to mozesz taki
    >>>>> produkt
    >>>>> normalnie zwr?ci?. Miejsce czy spos?b odbioru nie ma znaczenia.
    >>>>> Kupi?em poza
    >>>>> siedzib? czy punktem handlowym firmy i to si? liczy.
    >>>>
    >>>> Nawet w przypadku zakupu poza lokalem sprzedawcy w przypadku towarów na
    >>>> specjalne zamówienie klienta można odmówić jego przyjęcia w ustawowym
    >>>> 10-cio dniowym terminie.
    >>>
    >>> Telefon wyprodukowany w milionach sztuk to nie towar na specjalne
    >>> zamówienie.
    >>
    >> Dla producenta.
    >>
    >> Dla sprzedawcy (i klienta) jest to jedyny egzemplarz - ten, sprowadzony
    >> właśnie dla klienta na jego żądanie.
    >
    > No i?
    >
    > Przeczytaj ustawę. Chyba nie twierdzisz, że wpisanie w zamówieniu modelu
    > telefonu ("sony nokia 4s") wyczerpuje 10.3.4?

    A skąd informacja, że była to Nokia Sony 4s?
    Jedyne co wiemy, że to miał być telefon komórkowy - taki z niepopsutym
    wyświetlaczem których jest podobno mało na rynku. Czy to nie wyczerpuje
    definicji ze wspomnianego artykułu? ;)

    Nie, nie zamierzam bić piany - zwracam jedynie uwagę na fakt, że nawet
    przy zamówieniach internetowych klient może nie mieć prawa do
    powoływania się na ogólne zasady dotyczące sprzedaży poza lokalem
    przedsiębiorcy.

    --
    spp

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1