eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonania › Re: Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonania
  • Data: 2011-11-22 09:13:59
    Temat: Re: Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonania
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości news:jaf436$s9u$6@inews.gazeta.pl...

    > Nie.
    > On nie kupił przez internet. Nawet nie zapłacił, bo płaci się przy
    > odbiorze.
    > Przez internet zlecił tylko i wyłącznie dostarczenie konkretnego towaru do
    > konkretnego sklepu, tak aby mogl tam pojsc i go kupic.
    >
    > Stad wlasnie nie ma mowy o sprzedazy po za siedziba.
    >
    > On po prostu przychodzi do sklepu i kupuje towar "z półki". No powiedzmy
    > spod lady.
    >
    > Wiec tak samo jak z innymi towarami z polki.
    > Klient przychodzi i chcialby konkretny towar rozpakowac poogladac
    > sprawdzic a jak mu sie nie podoba to odłożyć na półkę.
    >
    > Stąd ten opór sprzedawcy.
    > Najpiew kup, a jak ewentulanie nie działa zwracaj/reklamuj.

    Tylko jest jedno male "ALE". Jak rozpakuje i zobaczy, ze nie dziala, to za
    trzy dni moze miec nastepny. A jak kupi, a pozniej reklamuje, to bedzie
    czekal miesiac. Ja juz sie tak kiedys nacialem.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1