eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonania › Re: Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonania
  • Data: 2011-11-22 07:39:26
    Temat: Re: Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonania
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-22 00:49, gacek pisze:

    > Złoży reklamację. Obstawiam, że euro nie żyje z podmianek w pudełkach.

    A skąd ta pewność, niedawno w Empiku próbowano mi wcisnąć płytę (tą
    samą, ale inne wydanie) prawie dwukrotnie tańszą, od tej którą zamówiłem
    i za która zapłaciłem.... Czy to była pomyłka, czy próba wciśnięcia
    innego towaru - nie wiem.... Wymienić nie mogłem, bo jak się okazało
    zapas tamtego wydania się wyczerpał....

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl