eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemożność tego wykonania › Re: Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemo?no?? tego wykonania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: spp <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zapis o sprawdzenie produktu przy odbiorze i niemo?no?? tego wykonania
    Date: Tue, 22 Nov 2011 05:37:03 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 37
    Message-ID: <jaf8th$rem$1@news.onet.pl>
    References: <4ecaaef9$0$8441$65785112@news.neostrada.pl> <jaemip$fj$1@news.onet.pl>
    <jaf7h4$lat$1@news.onet.pl> <jaf7mj$kqb$1@news.task.gda.pl>
    <jaf7pr$ll9$1@news.onet.pl> <jaf84l$l6i$2@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-254-182-75.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1321936625 28118 77.254.182.75 (22 Nov 2011 04:37:05 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 22 Nov 2011 04:37:05 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:8.0) Gecko/20111105
    Thunderbird/8.0
    In-Reply-To: <jaf84l$l6i$2@news.task.gda.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:691969
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-11-22 05:23, gacek pisze:

    >>>>> To pierwsze pytanie jest o tyle istotne, bo je?li tak to mozesz taki
    >>>>> produkt
    >>>>> normalnie zwr?ci?. Miejsce czy spos?b odbioru nie ma znaczenia.
    >>>>> Kupi?em poza
    >>>>> siedzib? czy punktem handlowym firmy i to si? liczy.
    >>>>
    >>>> Nawet w przypadku zakupu poza lokalem sprzedawcy w przypadku towarów na
    >>>> specjalne zamówienie klienta można odmówić jego przyjęcia w ustawowym
    >>>> 10-cio dniowym terminie.
    >>>
    >>> Telefon wyprodukowany w milionach sztuk to nie towar na specjalne
    >>> zamówienie.
    >>
    >> Dla producenta.
    >>
    >> Dla sprzedawcy (i klienta) jest to jedyny egzemplarz - ten, sprowadzony
    >> właśnie dla klienta na jego żądanie.
    >
    > No i?
    >
    > Przeczytaj ustawę. Chyba nie twierdzisz, że wpisanie w zamówieniu modelu
    > telefonu ("sony nokia 4s") wyczerpuje 10.3.4?

    A skąd informacja, że była to Nokia Sony 4s?
    Jedyne co wiemy, że to miał być telefon komórkowy - taki z niepopsutym
    wyświetlaczem których jest podobno mało na rynku. Czy to nie wyczerpuje
    definicji ze wspomnianego artykułu? ;)

    Nie, nie zamierzam bić piany - zwracam jedynie uwagę na fakt, że nawet
    przy zamówieniach internetowych klient może nie mieć prawa do
    powoływania się na ogólne zasady dotyczące sprzedaży poza lokalem
    przedsiębiorcy.

    --
    spp

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1