eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZamowienie internetowe a sklep bez "tzn. koszyka" › Re: Zamowienie internetowe a sklep bez "tzn. koszyka"
  • Data: 2009-02-23 12:06:05
    Temat: Re: Zamowienie internetowe a sklep bez "tzn. koszyka"
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 23.02.2009 HALF&HALF <h...@o...eu> napisał/a:
    > Zamówilem internetowo pewna nie tania rzecz w pewnym sklepie
    > (import/dystrybucja). Rzecz ta nie do konca spelnia moje oczekiwania a z
    > tego, co sie orientuje zamawiajac przez internet przysluguje mi prawo zwrotu
    > do 10 dni od otrzymania paczki bez podania nawet przyczyny. I tutaj pojawia
    > sie taka odpowiedz z w/w sklepu: "Odnosnie zwrotu niestety nie przewidujemy
    > takiej sytuacji. Nie jestesmy sklepem internetowym z tzw. "koszykiem".". Nie
    > dostalem równiez paragonu zakupu. Kto ma tutaj racje ja czy sprzedawca? Co
    > radzicie mi Panstwo zrobic w takim przypadku?

    Jeśli kupiłeś do celów prywatnych (jesteś konsumentem) to masz ww. prawo
    zwrotu z tym, że lepiej powiedz co to konkretnie było, bo może się zdarzyć
    wyjątek w postaci:

    "świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez
    niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą"

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1