  • Data: 2009-02-24 20:05:59
    Temat: Re: Zamowienie internetowe a sklep bez "tzn. koszyka"
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > la la la...
    >
    > ty zapominasz o przepisach podatkowych chyba.
    > wg nich sprzedawca jest obowiązany dostarczyć paragon z kasy fiskalnej lub/i
    > Fakturę, nie widze tutaj żadnej opcji, wysyła towar dołącza paragon fiskalny.
    > Kropka.

    Czy mozesz wskazać przepis? Wielu na .podatkach chciałoby go poznać.

    > imho to za daleko idziesz w swoich interpretacjach. Sprzedawca ma obowiązek
    > dostarczyć dowód zakupu i to na nim leży ten obowiązek a nie na kupującym. Za
    > nie dostarczenie dowodu zakupu są chyba nawet sankcje karno skarbowe.

    Jakie? Podaj choć jeden przykład.

    > nie jestem prawnikiem ale dam 95% że tak jest.

    Nie trzeba być prawnikiem, ale jako że jest to grupa o prawie wypada podawać
    podstawę prawną. Jak je przejrzysz to zauważysz, że ustawodawca mówi o obowiązku
    *wystawienia*, nie dostarczenia. Nie dotyczy to chyba jedynie dostawców
    telekomunikacyjnych, którzy muszą *dostarczyć* klientowi fakturę. A i ten
    przepis nie jest wprost w prawie telekomunikacyjnym zapisany.