eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Zamowienie internetowe a sklep bez "tzn. koszyka"
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 50

  • 1. Data: 2009-02-23 11:35:55
    Temat: Zamowienie internetowe a sklep bez "tzn. koszyka"
    Od: "HALF&HALF" <h...@o...eu>

    Witam



    Zamówilem internetowo pewna nie tania rzecz w pewnym sklepie
    (import/dystrybucja). Rzecz ta nie do konca spelnia moje oczekiwania a z
    tego, co sie orientuje zamawiajac przez internet przysluguje mi prawo zwrotu
    do 10 dni od otrzymania paczki bez podania nawet przyczyny. I tutaj pojawia
    sie taka odpowiedz z w/w sklepu: "Odnosnie zwrotu niestety nie przewidujemy
    takiej sytuacji. Nie jestesmy sklepem internetowym z tzw. "koszykiem".". Nie
    dostalem równiez paragonu zakupu. Kto ma tutaj racje ja czy sprzedawca? Co
    radzicie mi Panstwo zrobic w takim przypadku?

    Z góry dziekuje i pozdrawiam


  • 2. Data: 2009-02-23 11:57:24
    Temat: Re: Zamowienie internetowe a sklep bez "tzn. koszyka"
    Od: "Daniel" <w...@w...pl>

    > dostalem równiez paragonu zakupu. Kto ma tutaj racje ja czy sprzedawca? Co
    > radzicie mi Panstwo zrobic w takim przypadku?

    Jezeli nie kupowales na firme to mozesz zwrócic.
    Jezeli nie zostalo to wykonane na twoje zamówienie to mozesz zwrócic.

    Powolaj sie na odpowiednia ustawe.
    Ich tez mozesz poprosic o odpowiednie przepisy na podstawie których maja
    taki poglad.

    D


  • 3. Data: 2009-02-23 12:06:05
    Temat: Re: Zamowienie internetowe a sklep bez "tzn. koszyka"
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 23.02.2009 HALF&HALF <h...@o...eu> napisał/a:
    > Zamówilem internetowo pewna nie tania rzecz w pewnym sklepie
    > (import/dystrybucja). Rzecz ta nie do konca spelnia moje oczekiwania a z
    > tego, co sie orientuje zamawiajac przez internet przysluguje mi prawo zwrotu
    > do 10 dni od otrzymania paczki bez podania nawet przyczyny. I tutaj pojawia
    > sie taka odpowiedz z w/w sklepu: "Odnosnie zwrotu niestety nie przewidujemy
    > takiej sytuacji. Nie jestesmy sklepem internetowym z tzw. "koszykiem".". Nie
    > dostalem równiez paragonu zakupu. Kto ma tutaj racje ja czy sprzedawca? Co
    > radzicie mi Panstwo zrobic w takim przypadku?

    Jeśli kupiłeś do celów prywatnych (jesteś konsumentem) to masz ww. prawo
    zwrotu z tym, że lepiej powiedz co to konkretnie było, bo może się zdarzyć
    wyjątek w postaci:

    "świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez
    niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą"

    --
    Marcin


  • 4. Data: 2009-02-23 12:53:51
    Temat: Re: Zamowienie internetowe a sklep bez "tzn. koszyka"
    Od: "HALF&HALF" <h...@o...eu>

    > Jeśli kupiłeś do celów prywatnych (jesteś konsumentem) to masz ww. prawo
    > zwrotu z tym, że lepiej powiedz co to konkretnie było, bo może się zdarzyć
    > wyjątek w postaci:
    >
    > "świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez
    > niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą"

    Tak kupilem do celów prywatnych. Był a raczej jest to włoski album. Nie było
    to też "zamowienie indywidualne".
    Swoja droga "zamówienie indywidualne" to świetny sposób na pominięcie
    wszystkich przysługujących praw.


  • 5. Data: 2009-02-23 13:02:48
    Temat: Re: Zamowienie internetowe a sklep bez "tzn. koszyka"
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "HALF&HALF" <h...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:gnu693$dc4$1@news.onet.pl...
    >> Jeśli kupiłeś do celów prywatnych (jesteś konsumentem) to masz ww. prawo
    >> zwrotu z tym, że lepiej powiedz co to konkretnie było, bo może się
    >> zdarzyć
    >> wyjątek w postaci:
    >>
    >> "świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez
    >> niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą"
    >
    > Tak kupilem do celów prywatnych. Był a raczej jest to włoski album.

    Znaczy książka?

    No to fajny sposób, na czytanie za friko sobie znalazłeś. ;-)


  • 6. Data: 2009-02-23 13:21:09
    Temat: Re: Zamowienie internetowe a sklep bez "tzn. koszyka"
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:gnu6pp$eu4$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "HALF&HALF" <h...@o...eu> napisał w wiadomości
    > news:gnu693$dc4$1@news.onet.pl...
    >>> Jeśli kupiłeś do celów prywatnych (jesteś konsumentem) to masz ww. prawo
    >>> zwrotu z tym, że lepiej powiedz co to konkretnie było, bo może się zdarzyć
    >>> wyjątek w postaci:
    >>>
    >>> "świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez
    >>> niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą"
    >>
    >> Tak kupilem do celów prywatnych. Był a raczej jest to włoski album.
    >
    > Znaczy książka?
    >
    > No to fajny sposób, na czytanie za friko sobie znalazłeś. ;-)

    jak miał jakiś dodatek na cd albo dvd to już nie bardzo :)


  • 7. Data: 2009-02-23 14:41:05
    Temat: Re: Zamowienie internetowe a sklep bez "tzn. koszyka"
    Od: "HALF&HALF" <h...@o...eu>

    > No to fajny sposób, na czytanie za friko sobie znalazłeś. ;-)

    Album do wklejania zdjec wiec co najwyzej przeczytasz nazwe producenta na
    ostatniej stronie!


  • 8. Data: 2009-02-23 20:25:10
    Temat: Re: Zamowienie internetowe a sklep bez "tzn. koszyka"
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Daniel wrote:
    >> dostalem równiez paragonu zakupu. Kto ma tutaj racje ja czy
    >> sprzedawca? Co radzicie mi Panstwo zrobic w takim przypadku?
    >
    > Jezeli nie kupowales na firme to mozesz zwrócic.
    > Jezeli nie zostalo to wykonane na twoje zamówienie to mozesz zwrócic.
    >
    > Powolaj sie na odpowiednia ustawe.
    > Ich tez mozesz poprosic o odpowiednie przepisy na podstawie których
    > maja taki poglad.

    a jak nie dali paragonu fiskalnego to napisz im ze musisz sie zapytac w US
    czy ich firma ma specjalne zwolnienie z wystawiania dowodów zakupu?


  • 9. Data: 2009-02-23 20:39:08
    Temat: Re: Zamowienie internetowe a sklep bez "tzn. koszyka"
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-02-23 12:35, HALF&HALF pisze:

    > tutaj pojawia sie taka odpowiedz z w/w sklepu: "Odnosnie zwrotu niestety
    > nie przewidujemy takiej sytuacji. Nie jestesmy sklepem internetowym z
    > tzw. "koszykiem".".

    Odpowiedz im, że jesteś konsumentem z tzw. "widelcem" i ich koszyk
    zostaje automatycznie dodany do transakcji. Ponadto jak będzie się
    stawiać to użyjesz "kocyka" w odpowiednim sądzie.


  • 10. Data: 2009-02-23 21:30:42
    Temat: Re: Zamowienie internetowe a sklep bez "tzn. koszyka"
    Od: <s...@a...pl>

    > a jak nie dali paragonu fiskalnego to napisz im ze musisz sie zapytac w US
    ^^^^
    > czy ich firma ma specjalne zwolnienie z wystawiania dowodów zakupu?
    ^^^^^^^^^^^

    Te dwa slowa nie sa chyba równoznaczne, nie sadzisz? Paragon mogli wystawic, ale
    do wysylki nic chyba nie zobowiazuje (podobnie jak przy fakturach VAT poza
    pewnymi wyjatkami).

strony : [ 1 ] . 2 ... 5


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1