eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZamowienie internetowe a sklep bez "tzn. koszyka" › Re: Zamowienie internetowe a sklep bez "tzn. koszyka"
  • Data: 2009-02-23 21:43:39
    Temat: Re: Zamowienie internetowe a sklep bez "tzn. koszyka"
    Od: Ania <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    HALF&HALF pisze:
    > Witam
    >
    >
    >
    > Zamówilem internetowo pewna nie tania rzecz w pewnym sklepie
    > (import/dystrybucja). Rzecz ta nie do konca spelnia moje oczekiwania a z
    > tego, co sie orientuje zamawiajac przez internet przysluguje mi prawo
    > zwrotu do 10 dni od otrzymania paczki bez podania nawet przyczyny. I
    > tutaj pojawia sie taka odpowiedz z w/w sklepu: "Odnosnie zwrotu
    > niestety nie przewidujemy takiej sytuacji. Nie jestesmy sklepem
    > internetowym z tzw. "koszykiem".". Nie dostalem równiez paragonu zakupu.
    > Kto ma tutaj racje ja czy sprzedawca? Co radzicie mi Panstwo zrobic w
    > takim przypadku?
    >
    > Z góry dziekuje i pozdrawiam
    >
    zwrot jest mozliwy jesli kupujesz jako osoba prywatna i wszystko co
    nabyles poza siedziba firmy, to ze nie maja "koszyka" i nie sa sklepem
    nie zwalnia ich z tego obowiazku, jedynie aukcje z licytacja sa zwolnione

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1