    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sat, 10 Jun 2017 16:54:01 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Zaliczka przekazem pocztowym w "Bursztyn Park"
    From: m...@g...com

    W dniu niedziela, 11 czerwca 2017 01:13:39 UTC+2 użytkownik m...@g...com
    napisał:
    > Cześć,
    >
    > chciałem zarezerwować miejsce na wakacje, żona znalazła na portalu "nocowanie"
    ofertę Bursztyn Park w Dziwnowie, proszą o wpłatę zaliczki przekazem pocztowym:

    > "Witam, koszt zaliczki wynosi na ogół wysokość 2 dób w zaokrągleniu. W Pani
    przypadku byłoby to 200 zł. Zaliczkę tymczasowo pobieramy w formie przekazu
    pocztowego na adres: Bursztyn Park ul.Jana Kochanowskiego 3, 72-420 Dziwnów z
    dopiskiem imię i nazwisko Na wpłatę zaliczki ma Pani tydzień czasu. Do tego momentu
    będzie dokonana wstępna rezerwacja na Pani nazwisko. Wszystkie nasze pokoje są
    urządzone w identycznym stylu i takie same :) pozdrawiamy"

    > Nie pasuje mi, że nie wystawiają potwierdzenia rezerwacji, rachunku z informacją o
    odprowadzonych podatkach.

    > Nie pasuje mi, że nie mają tymczasowo NIPu ani rachunku firmowego w banku. Ale
    rezerwacje przyjmują. Chciałem sprawdzić w CEIDG czy jest działalność zarejestrowana.
    Ceny są podejrzliwie niskie, ale jak dzwoniłem do ośrodka Bursztyn w Dziwnowie, to
    powiedzieli, że to jest ich obiekt?!

    > Jak się zabezpieczyć przed oszustwem?
    >
    > Pozdrawiam

    CEIDG nie ma Bursztyn Park, w poniedziałek sprawdzę ewidencję usług hotelarkisch w
    UG. Co jeszcze można sprawdzić?