  • Data: 2017-06-11 01:13:37
    Temat: Zaliczka przekazem pocztowym w "Bursztyn Park"
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Cześć,

    chciałem zarezerwować miejsce na wakacje, żona znalazła na portalu "nocowanie" ofertę
    Bursztyn Park w Dziwnowie, proszą o wpłatę zaliczki przekazem pocztowym:

    "Witam, koszt zaliczki wynosi na ogół wysokość 2 dób w zaokrągleniu. W Pani przypadku
    byłoby to 200 zł. Zaliczkę tymczasowo pobieramy w formie przekazu pocztowego na
    adres: Bursztyn Park ul.Jana Kochanowskiego 3, 72-420 Dziwnów z dopiskiem imię i
    nazwisko Na wpłatę zaliczki ma Pani tydzień czasu. Do tego momentu będzie dokonana
    wstępna rezerwacja na Pani nazwisko. Wszystkie nasze pokoje są urządzone w
    identycznym stylu i takie same :) pozdrawiamy"

    Nie pasuje mi, że nie wystawiają potwierdzenia rezerwacji, rachunku z informacją o
    odprowadzonych podatkach.

    Nie pasuje mi, że nie mają tymczasowo NIPu ani rachunku firmowego w banku. Ale
    rezerwacje przyjmują. Chciałem sprawdzić w CEIDG czy jest działalność zarejestrowana.
    Ceny są podejrzliwie niskie, ale jak dzwoniłem do ośrodka Bursztyn w Dziwnowie, to
    powiedzieli, że to jest ich obiekt?!

    Jak się zabezpieczyć przed oszustwem?