  • Data: 2017-06-12 08:08:23
    Temat: Re: Zaliczka przekazem pocztowym w "Bursztyn Park"
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I nigdy nie będzie, bo tego typu obiekty przeważnie prowadzą podmioty
    > zewnętrzne. Goście zarejestrują działalność pewnie od lipca i wówczas
    > będą i NIP i REGON mieć. Jakoś rezerwacje jednak muszą przyjmować i stąd
    > ten problem. Ale z drugiej strony wysyłasz pieniądze w zasadzie
    > nieznanej osobie. Zastanawiam się, czy w ogóle poczta im coś takiego
    > wypłaci, bo podejrzewam, że adres zameldowania się nie będzie zgadzał.
    >
    > Pewnie mam zboczenie zawodowe, ale bez voutchera albo faktury pro forma
    > bym raczej przekazem na jakieś lipne dane nie wpłacił.

    Zależy od usługi. Słowacy mieszkający przy granicy od paru lat oferują
    jako dodatkową możliwość wpłaty zaliczki, przekaz na którys z urzędów
    pocztowych, w których takowe przekazy odbierają. Oczywiście możesz robić
    przelew, ale te swojego czasu kosztowały w niektórych bankach słono (w
    nielicznych dalej nie sa najtańsze) + koszt przewalutowania, co czasami
    wychodziło drogo w porównaniu z usługą poczty. Więc to zależy od sposobu
    przekazu, ale się da

    --
    http://kaczanowska.info