eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakup komputera przez internet z firmy KompuTronik Buczkowscy, droga przez meke › Re: Zakup komputera przez internet z firmy KompuTronik Buczkowscy, droga przez meke
  • Data: 2002-01-22 11:06:53
    Temat: Re: Zakup komputera przez internet z firmy KompuTronik Buczkowscy, droga przez meke
    Od: "Piotr/piciu/Krzyżański" <p...@f...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jan Tetzlaff" <j...@k...pl> wrote:

    > Ogólniki, ogólniki, i jeszcze raz ogólniki. Może konkretniej ? Że firm jest
    > bez liku, to wiem.

    Wolałbym uniknąć reklamy- jakiejkolwiek firmy.

    > Najpierw piszesz, że mieliśmy zatrudnić dodatkowych ludzi na święta, a
    > teraz, że serwisanci się nudzili.

    To serwisanci składają komputery?
    Znam firmę, gdzie jest od tego specjalna
    ekipa i serwsiantom nic do składania.
    Poza tym, mogli się nudzić _wcześniej_ . . . .

    > Tu masz rację. Skoro człowiek napisał list na pl.soc.prawo, a my, jako firma
    > odpowiadamy, rację - oczywiście - ma on, chociaż nie posiadacie ŻADNYCH
    > dowodów na to, że może być inaczej.

    Co to znaczy nie posiadacie?
    Ja nie jestem stroną w tym sporze, tylko
    spokojnym dyskutantem :)
    Jestem też daleki od stwierdzenia, że rację ma 'ON',
    ale jeśli mówisz, iż rację ma klient, to dlaczego ma
    się zadowolić wolniejszym/tańszym procesorem?

    Piciu