  • 21. Data: 2011-04-19 21:27:59
    Temat: Re: Zakup domu i zapłata przed jego wydaniem
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "witek"

    > a dlaczego miałby mieć mniejsze?

    To pytanie to taki zart. Prawda?
    AM

  • 22. Data: 2011-04-19 22:00:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > twierdzenia o niemożliwości zameldowania się kogoś "w międzyczasie"? Bo
    > z tego co mi wiadomo to do zameldowania wystarczy się po prostu ..
    > zameldować, składając stosowne oświadczenie o zamieszkiwaniu pod danym
    > adresem poparte np. umową najmu. Jeśli sprzedający chciałby w ten sposób
    > "oszukać" to nic mu nie stanie na przeszkodzie żeby zameldować
    > kogokolwiek nawet w ostatniej chwili.
    > Poza wszystkim to zameldowanie nie rodzi skutków prawnych, tylko
    > niektórzy (w tym część "władzy") tego nie chcą przyjąć do wiadomości.

    Ale umowę najmu można zawrzeć tylko z właścicielem. Jesli pytający nim
    będzie, to albo ktoś sfałszuje jego podpis, albo bez jego wiedzy się nie
    zamelduje.

  • 23. Data: 2011-04-20 05:00:43
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 19-04-2011 18:01, witek rzecze:

    > a dlaczego miałby mieć mniejsze?

    No właśnie, przecież mamy równe żołądki, prawda?

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 24. Data: 2011-04-21 15:41:26
    Od: kauzyperda <n...@n...com>

    W dniu 2011-04-19 13:50, witek pisze:
    > wiesz ile sie w sadzie czeka na wpis do ksiag?

    a wiesz ile sie czeka w kolejce do kasy w supermarkecie?

    Jak słusznie zauwazyl 'Tom N' jest to wielkość zmienna... Te 26 jest
    niezłe, ja raz miałem wpis w 4 dni i uznałem że to ekspres.

    --
    pozdr
    luck

  • 25. Data: 2011-04-21 15:49:02
    Od: kauzyperda <n...@n...com>

    W dniu 2011-04-19 13:53, witek pisze:
    > a wlascicielem jest ten kto jest wpisany w ksiegach - przez domniemanie
    > prawdziwosci ksiag.
    >
    > wystarczy googlnac, zeby sie o tym przekonac.

    wlascicielem jest ten, komu prawo wlasnoci skutecznie nabyl
    domniemanie o ktorym piszesz tylko zalozeniem, ze to co wpisane w KW
    jest zgodne ze stanem rzeczywistym; domniemanie ma to do siebie, mozna
    je obalic....
    wystarczy zajrzec w przepisy zeby sie o tym przekonac

    > jak sie wpisze pierwszy w ksiegach to cie sad z twoim aktem noarialnym
    > posle do diabla.

    chcesz cos sensownego napisac czy tylko piane bic?

    --
    pozdr
    luck

  • 26. Data: 2011-04-21 17:35:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/21/2011 10:49 AM, kauzyperda wrote:

> [...]
    > je obalic....
    > wystarczy zajrzec w przepisy zeby sie o tym przekonac

    > chcesz cos sensownego napisac czy tylko piane bic?

    fajna teorie piszesz, ale ma sie ona nijak do praktyki.
    bez problemu sprzedam twój dom jeśli ktoś mnie przez pomyłkę w twoje
    księgi wpisze.
    A potem sobie możesz odkręcać i mnie szukac, ale dom już twój nie bedzie.
    Dokładnie na tej podstawie odzyskują kamienice dawni właściciele, bo
    panstwo przez 60 lat nie raczyło wmalować sie do ksią wieczystych
    pewnych nieruchomosci.