  • 31. Data: 2006-02-27 20:26:45
    Temat: Re: Zakłócanie CISZY NOCNEJ
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 27 Feb 2006 21:18:57 +0100, Marcin Żyła napisał(a):

    > Luz, z poziomu wielkosci i "krótkości" wyrosłem, nie głosuje na PiS

    A poziomem wypowiedzi idealnie wpasowałeś się w profil wyborcy PiSu...

    > I to, że dziecku wolno "drzeć ryja", Tobie nie.

    Nie tyle dziecku wolno, co nie ma żadnych sposobów aby to dziecko uciszyć,
    więc wszyscy się na to mimo woli zgadzamy. EOT.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 32. Data: 2006-02-27 20:27:00
    Temat: Re: [ort] Re: Zakłócanie CISZY NOCNEJ
    Od: "AndRe" <a...@d...pl>

    Użytkownik "TBL aka TLZ" <t...@w...info.pl> napisał w wiadomości

    > Nie

    > Jeśli wypiła alko_h_ol to należy taką osobniczke ze schodów spuścić i
    > powiedziec że się potknęła!

    > _gówniarz_, dobrze że nie napisałeś "ham" bo bym pomyślał o szynce.
    >
    > Najpierw słownik w rękę, późnie pytaj jeszcze raz o co Ci dokładnie
    > chodzi!
    >

    > --
    Jestem opanowany i myślę trzeźwo w takich sytuacjach więc nie zrzuciłem jej
    ze schodów.
    P.S. A ta pani krzyczała "cham" przez "CH" ;)
    Dziś był dzielnicowy i upomniał ową Panią o konsekwencjach wtargnięcia do
    cudzego mieszkania

    AndRe

  • 33. Data: 2006-02-27 22:13:43
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Blady <maja(no spam)@wp.pl> dosć niespodziewanie napisał(a):

    > I miala swieta racje, co za fiutem trzeba byc, zeby wzywac policje do
    > sasiadow o 23 w sobote i to ostatki,

    Dokładnie tak też myślę. Są dni, kiedy impreza jest rzeczą całkowicie
    normalną

    > myslisz (...) ze mieszkasz w prywatnym palacu???

    To jest w tym wszystkim najzabawniejsze - mieszkanie w bloku chce się mieć
    tak samo komfortowe, jak domek pod lasem. Coś za coś.

    A żeby nie było, ze nie wiem, o czym piszę: mam dzieci, mieszkam w bloku

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide

  • 34. Data: 2006-02-27 22:21:27
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Shut" <m...@m...com> napisał w wiadomości

    > debil :D

    milo mi. a ja ape :D

    --
    pozdro
    ape

  • 35. Data: 2006-02-27 22:25:27
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "AndRe" <a...@d...pl> napisał w wiadomości

    > Moje dziecko nie placze w nocy, jezeli sie zdazy to nie tak glosno jak
    sasiedzi !!!

    do czasu

    > I moje dziecko nie dobija sie w nocy do cudzych drzwi.

    do czasu. kiedys przeciez dorosnie i sie uchla. zwlaszcza jesli to
    samiczka :-D

    --
    pozdro
    ape

  • 36. Data: 2006-02-27 22:28:07
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "earl" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
    s.com...

    dokładnie
    poza tym są humanitarne sposoby na uciszenie dzieciaka

    szalik?

    --
    pozdro
    ape

  • 37. Data: 2006-02-27 22:31:18
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz> napisał w wiadomości

    > Zapewniam Cie ze wiekszosc rodzicow robi co moze aby uciszyc ich
    > placzace/krzyczace w srodku nocy dzieci.

    zapewniam cie, ze sporo rodzicow ma to gdzies.

    --
    pozdro
    ape

  • 38. Data: 2006-02-27 22:43:37
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    > Jeśli dziecko jest małe, to potrafi krzyczeć dla samego krzyczenia,
    albo
    > jak mu się coś podoba, albo jak mu się nie podoba, jak je boli, albo
    jak je
    > swędzi, albo jak mu się chce spać, albo jak mu się nie chce, albo jak
    się
    > obudzi, albo... Milion powodów :)

    pierdzielisz, wujek. pozwolisz, ze wrocimy do tematu gdy zostaniesz
    swiadomym ojcem?

    to sie raczej nie zdarza kazdego dnia

    > Nie wiem, póki co jeszcze nie zajmuje się wychowywaniem dzieci. Nikt z
    > sąsiadów przecież nie wzywa policji dlatego, że płacze małe dziecko bo
    > chyba nikt nie jest na tyle głupi, żeby tego nie zrozumieć. Pisałem
    tylko w
    > kontekście tego, że obecność małych dzieci też jest przez sąsiadów
    > odczuwalna i to czasami bardziej, niż impreza.

    policja jest zarowno od imprez jak i od placzacych dzieci. decybele
    podobne.
    a jesli dziecko wciaz placze - warto zainteresowac tym kogos, bo nie
    jest to normalne
    polecam www.blekitnalinia.pl

    --
    pozdro
    ape

  • 39. Data: 2006-02-27 22:46:19
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał
    w wiadomości
    waw.pl...

    > Kompletnie nie rozumiesz różnicy między hałasem, którego można
    > uniknąć, a hałasem nie do uniknięcia.
    > Na szczęście policja to rozumie i jakbyś wezwał ich do niemowlaka, to
    > by cię zabili śmiechem (i mam nadzieję, że jeszcze jakąś karę za
    > zawracanie gitary wlepili), za to libację alkoholową potrafią
    > skutecznie uciszyć.

    za wyjacego psa rowniez?
    calkiem zlosliwie poprosze o podstawe prawna

    --
    pozdro
    ape

  • 40. Data: 2006-02-27 22:49:42
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "[edymon]" <m...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:dtv89q$ged$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Naprawde nie dostrzegasz roznicy?

    a jaka mam niby widziec roznice pomiedzy obudzeniem mnie przez cos lub
    kogos?

    --
    pozdro
    ape