  • Data: 2003-01-02 14:20:20
    Temat: Re: Zaklady Energetyczne - odciecie pradu
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dan" <d...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Dokladnie - tez nie zaplacilem przez nieuwage jednego rachunku i lezal
    > niezaplacony przez kilka (3-4) miesiecy (nastepne byly placone w
    terminie).

    Hmm, a ja wlasnie czytam na interii --->"Od 1 stycznia obowiązuje nowe,
    restrykcyjne prawo energetyczne, zgodnie z którym zakład energetyczny może
    odciąć użytkownikowi prąd już za niezapłacenie jednego rachunku. ":-))

    http://fakty.interia.pl/news?inf=340520

    Skadinad zgadzam sie jednak z Wami - kiedys scedowalam płacenie rachunkow na
    kogos innego i w efekcie dwa nie zostaly zaplacone - dostalam wezwanie do
    zaplaty lub przeslania w terminie 7 dni potwierdzenia zaplaconych rachunkow,
    po 7 dniach zjawil sie mily pan z energetyki - chcial zobaczyc rachunki,
    ktorych nie mialam i dostalam jeszcze 24h na przefaksowanie tych rachunkow.

    HaNkA