  • 1. Data: 2009-05-12 16:55:27
    Temat: Zakazana urna
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    =============
    http://wiadomosci.onet.pl/2682,1968964,w_sypialni_mi
    al_urne_z_prochami_zony,wydarzenie_lokalne.html

    Urna z prochami już została przewieziona na cmentarz i złożona w rodzinnym
    grobie. 62-letni mężczyzna odpowie teraz za przechowywanie w mieszkaniu
    prochów zmarłej żony.
    =============

    Czy policja nie ma nic ciekawszego do roboty, jak łapanie mężów mających
    urnę żony w domu? Czemu to w ogóle zakazane jest?

    --
    Tristan

  • 2. Data: 2009-05-12 17:38:10
    Temat: Re: Zakazana urna
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    Tristan wyskrobał(a):
> [...]
    >
    > Czy policja nie ma nic ciekawszego do roboty, jak łapanie mężów
    > mających urnę żony w domu? Czemu to w ogóle zakazane jest?

    Ze względów sanitarnych choćby nie mówiąc o kulturowych. Zobacz ustawę o
    cmentarzach i chowaniu zmarłych (chyba taki ma tytuł).

    --
    .B:artek.

  • 3. Data: 2009-05-12 18:35:58
    Od: "tama" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Ze względów sanitarnych choćby nie mówiąc o kulturowych. Zobacz ustawę o
    > cmentarzach i chowaniu zmarłych (chyba taki ma tytuł).

    Sanitarnych??!! przeciez przechowywał urnę a nie trumnę... w urnie znajduje
    się popiół, a nie mięso -
    kawałek surowego mięsa w lodówce to sanitarnie 1000x wieksze zagrożenie.

    Kulturowych, no może- że nie leży w poświęconej ziemi. Ale dla mnie jest
    to bardzo sympatyczne i praktyczne w razie wyjazdu na drugi koniec świata
    mozna zabrać ze sobą itp itd.

  • 4. Data: 2009-05-12 19:08:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Czy policja nie ma nic ciekawszego do roboty, jak łapanie mężów mających
    > urnę żony w domu? Czemu to w ogóle zakazane jest?

    Sądzisz, że Policja sama z siebie się tym zajęła. Idę o zakład, że ktoś
    uczynny doniósł. Podejrzewam, że skończy stwierdzeniem, ze czyn nie nosi
    znamion szkodliwości społecznej i postępowanie zostanie umorzone. Ale
    dziennikarze już o tym nie napiszą.

  • 5. Data: 2009-05-12 20:12:09
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 12 Maj, 19:38, ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> wrote:

    > Ze względów sanitarnych choćby nie mówiąc o kulturowych. Zobacz ustawę o
    > cmentarzach i chowaniu zmarłych (chyba taki ma tytuł).
    >
    > --
    > .B:artek.

    No wlasnie nie moge sie doczytac o tym obowiazku.

  • 6. Data: 2009-05-12 21:44:56
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    tama wyskrobał(a):
    > Sanitarnych??!! przeciez przechowywał urnę a nie trumnę... w urnie
    > znajduje się popiół, a nie mięso -
    > kawałek surowego mięsa w lodówce to sanitarnie 1000x wieksze
    > zagrożenie.

    Znam się na prawie, a nie na (mikro)biologii, ale (gdybam) jakieś wirusy czy
    bakterie mogłyby przeżyć spopielenie.

    > Kulturowych, no może- że nie leży w poświęconej ziemi. Ale dla mnie
    > jest to bardzo sympatyczne i praktyczne w razie wyjazdu na drugi
    > koniec świata mozna zabrać ze sobą itp itd.

    Bardzo sympatyczne i praktyczne... Można sobie babcię postawić na TV albo
    odwiedzić ze zmarłą żoną restaurację, do której się zawsze chodziło we
    dwoje. Pozostali klienci będą wzruszeni...

    --
    .B:artek.

  • 7. Data: 2009-05-12 21:50:53
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    SzalonyKapelusznik wyskrobał(a):
    > No wlasnie nie moge sie doczytac o tym obowiazku.

    Art. 12 i od razu art. 18 co grozi temu panu, który trzymał urnę w domu.

    --
    .B:artek.

  • 8. Data: 2009-05-13 05:34:23
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 12 maj 2009 23:44
    (autor .B:artek.
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gucqkl$kpp$1@news.onet.pl>):

    > Znam się na prawie, a nie na (mikro)biologii, ale (gdybam) jakieś wirusy
    > czy bakterie mogłyby przeżyć spopielenie.

    Ale taka urna jest zaspawana.

    --
    Tristan

  • 9. Data: 2009-05-13 07:10:08
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    To chyba jakieś terminatory tylko.

  • 10. Data: 2009-05-13 07:44:37
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    Tristan wyskrobał(a):
    > Ale taka urna jest zaspawana.

    No i? Możliwość chodzenia po ulicy czy trzymania w domu zaspawanej
    potencjalnej bomby biologicznej nie należy moim zdaniem do przyjemnych.

    --
    .B:artek.