  • 11. Data: 2009-05-13 07:47:40
    Temat: Re: Zakazana urna
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 13 May 2009 09:44:37 +0200, .B:artek. napisał(a):

    > No i? Możliwość chodzenia po ulicy czy trzymania w domu zaspawanej
    > potencjalnej bomby biologicznej nie należy moim zdaniem do przyjemnych.

    Spopielone prochy człowieka to bomba biologiczna? Nie większa chyba niż
    serek wiejski przetrzymany poza lodówką przez 3 tygodnie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 12. Data: 2009-05-13 08:10:37
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 12 May 2009 23:44:56 +0200, .B:artek. napisał(a):

    > Znam się na prawie, a nie na (mikro)biologii, ale (gdybam) jakieś wirusy czy
    > bakterie mogłyby przeżyć spopielenie.

    Może i się znasz na prawie ;)
    Ale do inteligentnych raczej nie należysz :)

  • 13. Data: 2009-05-13 08:12:22
    Od: "albert" <q...@v...pl>

    > Art. 12 i od razu art. 18 co grozi temu panu, który trzymał urnę w domu.

    skoro nie mozna trzymac urny w domu, bo jak rozumiem chodzi o sfere duchowa
    (sanitarne wzgledy to nie sa na pewno)
    to co z "przerabianiem" zmarlych na diamenty? jest taka usluga w USA....
    w sumie w sensie kulturowym i chyba prawnym noszenie zmarlego w pierscionku
    ni epowinno niczym sie roznic od trzymaniu go na kominku ???

  • 14. Data: 2009-05-13 09:07:20
    Od: Michał <r...@x...cy>

    Olgierd pisze:
    > Spopielone prochy człowieka to bomba biologiczna? Nie większa chyba niż
    > serek wiejski przetrzymany poza lodówką przez 3 tygodnie.

    Bardzo trafna uwaga. Trzeba będzie spenalizować trzymanie serka poza
    lodówką. No i zrobić wydziały policji sanitarnej.

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl

  • 15. Data: 2009-05-13 10:20:26
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    albert wyskrobał(a):

> [...]
    > USA.... w sumie w sensie kulturowym i chyba prawnym noszenie zmarlego w
    > pierscionku ni epowinno niczym sie roznic od trzymaniu go na kominku

    Ale tam jest USA, a tu jest Polska. I tam ta ustawa nie obowiązuje.

    --
    .B:artek.

  • 16. Data: 2009-05-13 10:24:13
    Od: "albert" <q...@v...pl>

    > Ale tam jest USA, a tu jest Polska. I tam ta ustawa nie obowiązuje.

    ok, ale jak dam kogos z rodziny "do przerobienia" i oprawie taki diament w
    pierscionek to czy nasz ustawodawca zmusi mnie zebym zakopal ten pierscionek
    na cmentarzu?

  • 17. Data: 2009-05-13 10:29:58
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    Herald wyskrobał(a):

    > Może i się znasz na prawie ;)
    > Ale do inteligentnych raczej nie należysz :)

    Uhm. Nie ciekawi mnie nawet dla czego tak sądzisz.

    --
    .B:artek.

  • 18. Data: 2009-05-13 10:39:55
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 13 Maj, 10:12, "albert" <q...@v...pl> wrote:

> [...]
    > w sumie w sensie kulturowym  i chyba prawnym noszenie zmarlego w pierscionku
    > ni epowinno niczym sie roznic od trzymaniu go na kominku ???

    Od razu przypomnieć należy wystawę w Warszawie, w Blue City, gdzie
    publicznie wystawione sa szczątki ludzkie.
    http://miasta.gazeta.pl/warszawa/1,34889,6304194,Wys
    tawa_zwlok_przyciagnela_tlumy_do_Blue_City.html

    To ciekawe, że jak dziadek miał zaspawaną urnę ze zwłokami żony, to
    jest to niebezpieczne i nieetyczne, a taka wystawa legalna i można na
    tym zarobić. To gdzie są ci sami stróże prawa?

  • 19. Data: 2009-05-13 10:55:53
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    albert wyskrobał(a):
    > ok, ale jak dam kogos z rodziny "do przerobienia" i oprawie taki
    > diament w pierscionek to czy nasz ustawodawca zmusi mnie zebym
    > zakopal ten pierscionek na cmentarzu?

    Oczywiście, że nie, bo to już nie będą zwłoki.

    --
    .B:artek.

  • 20. Data: 2009-05-13 11:10:20
    Od: Michał <r...@x...cy>

    VoyteG pisze:
    > To gdzie są ci sami stróże prawa?

    Jak to gdzie? Zbierają haki na maluczkich, wokół których nie powstaje
    szum medialny, którzy słabiej się bronią i na których łatwiej się wykazać.

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl