  • 1. Data: 2009-05-12 13:16:58
    Temat: Organizacja konkursu.
    Od: "lukaszrak.pl" <l...@l...pl>

    Witam.
    Prowadzę serwis internetowy. Chciałbym zorganizować na nim konkurs, w
    którym będą do wygrania nagrody o łącznej wartości około 500zł.
    Chciałbym się dowiedzieć jakie warunki muszę spełnić aby konkurs taki
    był legalny.

    Pozdrawiam Łukasz Rak.

  • 2. Data: 2009-05-12 13:37:17
    Temat: Re: Organizacja konkursu.
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 12 Maj, 15:16, "lukaszrak.pl" <l...@l...pl> wrote:

    > Chciałbym się dowiedzieć jakie warunki muszę spełnić aby konkurs taki
    > był legalny.

    Powinieneś być pełnoletni :-)

    Konkurs nie może dotyczyć czynności sciganych z urzędu lub
    wymagających posiadania uprawnien, koncesji itp

    :-)

  • 3. Data: 2009-05-12 14:05:07
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    >Użytkownik "lukaszrak.pl" <l...@l...pl> napisał w wiadomości
    vbn.googlegroups.com...
> [...]
    >którym będą do wygrania nagrody o łącznej wartości około 500zł.
    >Chciałbym się dowiedzieć jakie warunki muszę spełnić aby konkurs taki

    Ustawa o grach i zakładach wzajemnych - szukaj o loterii.

  • 4. Data: 2009-05-12 16:59:27
    Od: " Kroelewicz" <k...@W...gazeta.pl>

    Paweł Ubysz <p...@W...pl> napisał(a):

    > Ustawa o grach i zakładach wzajemnych - szukaj o loterii.

    Cały problem polega na tym, by uciec z konkursem z definicji loterii. :)
    Bardzo upraszczając: zwycięzcy konkursu powinni być wyłonieni inaczej niż
    losowo.

    GK

  • 5. Data: 2009-05-13 06:05:49
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    Użytkownik " Kroelewicz" <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Cały problem polega na tym, by uciec z konkursem z definicji loterii. :)
    > Bardzo upraszczając: zwycięzcy konkursu powinni być wyłonieni inaczej niż
    > losowo.

    No tak - nie wiem dlaczego, założyłem ze zwyciezce konkursu wyłoni
    losowanie;-)