  • 21. Data: 2009-05-13 11:11:34
    Temat: Re: Zakazana urna
    Od: "albert" <q...@v...pl>

    Użytkownik ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> napisał w wiadomości
    news:gue8vj$29s$1@news.onet.pl...
    > albert wyskrobał(a):
    >
    > Oczywiście, że nie, bo to już nie będą zwłoki.

    jaka jest zatem definicja zwlok?
    spopielone cialo, wlasciwie proch zwlokami jeszcze jest, ale ten sam proch
    poddany wysokiemu cisnieniu i uzyskany w tym procesie syntetyczny diament
    juz przestaje byc zwlokami? coz to zetem sa te zwloki w mysl ustawy jest
    jakis wzor chemiczny, albo co ? :)

  • 22. Data: 2009-05-13 13:53:02
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    .B:artek. napisał(a) :
    > Herald wyskrobał(a):

    > Uhm. Nie ciekawi mnie nawet dla czego tak sądzisz.

    Dla czego???
    Dysponując tylko tzw. wiedzą ogólną, ludzie jako tako oczytani,
    zauważą, że maksymalna temperatura w jakiej przetrwają organizmy
    żywe jest wielokrotnie niższa od temperatury pieców kremacyjnych.

    Proszę bardzo.

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 23. Data: 2009-05-13 18:32:12
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    .B:artek. wrote:
    > Tristan wyskrobał(a):
    >
    > No i? Możliwość chodzenia po ulicy czy trzymania w domu zaspawanej
    > potencjalnej bomby biologicznej nie należy moim zdaniem do
    > przyjemnych.

    i już wiadomo skad takie durne przepisy.

    Tworzą je ludzie o twoim poziomie wiedzy na tematy o których sie
    wypowiadają.

    Amen.

  • 24. Data: 2009-05-13 18:32:57
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Michał wrote:

    > Bardzo trafna uwaga. Trzeba będzie spenalizować trzymanie serka poza
    > lodówką. No i zrobić wydziały policji sanitarnej.

    Koniecznie.

    Zakazać też produkcji i przechowywania serków pleśniowych.

  • 25. Data: 2009-05-13 19:01:19
    Od: Michał <r...@x...cy>

    Marek Dyjor pisze:
    > Zakazać też produkcji i przechowywania serków pleśniowych.

    Myślę też, że warto wprowadzić regularne kontrole czy upaństwowiony
    obywatel regularnie myje zęby. W końcu przez swoje niedbalstwo może
    narazić na straty troskliwy NFZ. Że o oczywistej kontroli czapek i
    szalików w zimę nie będę szerzej wspominał. Eh, tyle jeszcze zostało do
    zrobienia.

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl

  • 26. Data: 2009-05-13 20:30:42
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Michał wrote:

> [...]
    > narazić na straty troskliwy NFZ. Że o oczywistej kontroli czapek i
    > szalików w zimę nie będę szerzej wspominał. Eh, tyle jeszcze zostało

    pomijajac że nie myte zęby to prawdziwa broń biologiczna.

  • 27. Data: 2009-05-13 20:34:54
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Marek Dyjor napisal:
    > pomijajac że nie myte zęby to prawdziwa broń biologiczna.

    Zwlaszcza u warana :D
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 28. Data: 2009-05-16 09:45:02
    Od: "Pa_blo" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:guejbk$k90$1@inews.gazeta.pl...

    > Dysponując tylko tzw. wiedzą ogólną, ludzie jako tako oczytani, zauważą,
    > że maksymalna temperatura w jakiej przetrwają organizmy żywe jest
    > wielokrotnie niższa od temperatury pieców kremacyjnych.

    To sie nazywa troche ladniej - KOMORA kremacyjna.
    Na scianach wisza ladne schematy jak, co i gdzie dziala oraz jak sie
    nazywa...
    Ehh niestety juz dwa razy mialem "okazje" odwiedzac to miejsce ... :(

    Picasso