  • 1. Data: 2004-05-08 01:59:12
    Temat: Zakaz wchodzenia "agentom pilnującym prawa"
    Od: g...@s...tpi.pl

    Witam.

    Właśnie wpadła mi do głowy dziwna refleksja... Czy jeśli na stronie
    z nielegalną zawartością umieści się informację, że można wejść dalej
    tylko jeśli nie stoi się na straży prawa (dokładnie było napisane, że
    można wejść pod warunkiem nie bycia "law enforcement agent"), to można
    jakoś wyciągnąć konsekwencje wobec autora strony? Z ciekawości pytam,
    bo właśnie natknąłem się na taką stronę.

    Pozdrawiam.

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.net * alt.pl.comp.os.hacking: www.apcoh.org
    GG 1234 * GSM +48888456927 * g...@l...net.pl * g...@g...pl

  • 2. Data: 2004-05-08 04:02:26
    Temat: Re: Zakaz wchodzenia "agentom pilnującym prawa"
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <g...@n...gophi.net>, g...@s...tpi.pl wrote:
> [...]
    > jakoś wyciągnąć konsekwencje wobec autora strony? Z ciekawości pytam,
    > bo właśnie natknąłem się na taką stronę.

    Serio pytasz? Sadzisz, ze jak dasz na drzwiach tabliczke "policji wstep
    wzbroniony" to mozesz w srodku np. kogos ukatrupic?

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2004-05-08 04:30:20
    Od: Bogdan Baraszkiewicz <b...@v...eu.org>

    Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> wrote:

    > Serio pytasz? Sadzisz, ze jak dasz na drzwiach tabliczke "policji wstep
    > wzbroniony" to mozesz w srodku np. kogos ukatrupic?

    Ale on pyta, czy można wyciągnąć prawne konsekwencje wobec kogoś, kto
    taką tabliczkę wywiesza. Za samą tabliczkę.

    --
    Don't be helpful; be available.
    -- Robert Fripp

  • 4. Data: 2004-05-08 05:23:51
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <s...@v...eu.org>, Bogdan Baraszkiewicz wrote:
    > Ale on pyta, czy można wyciągnąć prawne konsekwencje wobec kogoś, kto
    > taką tabliczkę wywiesza. Za samą tabliczkę.

    To po co informacja co jest w srodku?

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2004-05-08 05:42:54
    Od: Bogdan Baraszkiewicz <b...@v...eu.org>

    > To po co informacja co jest w srodku?

    Nie wiem, ale wierzyć mi się nie chce, że ktoś pyta, czy można wyciągnąć
    konsekwencje prawne za umieszczenie nielegalnej zawartości na stronie.

    --
    Playing fast is easier than playing slow.
    -- Robert Fripp

  • 6. Data: 2004-05-08 07:48:21
    Od: "ag" <o...@g...pl>

    Użytkownik <g...@s...tpi.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakoś wyciągnąć konsekwencje wobec autora strony? Z ciekawości pytam,
    > bo właśnie natknąłem się na taką stronę.

    Nie w Polsce - tylko w USA; wynika to z aktu ochrony prywatności czy jak to
    się tam nazywa; zostało to uchwalone za prezydentury Clintona; i ZCTW sprawa
    jest już "trochę" nieaktualna po 9.11 ze względu na akty a/terrorystyczne;

    pozdr

    ag

  • 7. Data: 2004-05-08 08:08:57
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...notrix.net> napisał w
    wiadomości news:in2um1-5ar.ln1@ziutka.router...

    > Serio pytasz? Sadzisz, ze jak dasz na drzwiach tabliczke "policji wstep
    > wzbroniony" to mozesz w srodku np. kogos ukatrupic?

    Słyszałem, ze administratorzy niektórych obiektów prywatnych, (własność
    prywatna) określają własne warunki odwiedzin obiektu --> przykładowo
    stawiaja detektory metali, i rewidują ludzi przed wejściem, a w przypadku
    wykrycia czegoś obojetnie czego, jest to pretekst do nie wpuszczenia.
    Kto nie akceptuje zasad... nie wchodzi. Obiekt nie jest obiektem publicznym.

    Czy to jest zgodne z prawem ?

    Pozdr
    kw

  • 8. Data: 2004-05-08 10:47:28
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <tA0nc.43174$O9.31939@news.chello.at>, Krzysztof 'kw1618" z Warszawy
    wrote:
> [...]
    > Kto nie akceptuje zasad... nie wchodzi. Obiekt nie jest obiektem publicznym.

    Jesli to za zgoda wlasciciela obiektu tj w ramach i zakresie powierzonego
    takim administratorom zarzadu to jak najbardziej. To w przypadku ogolnym.
    Jesli obiekt prywatny pelni jakies funkcje uslugowe to moze byc inna
    bajka.

    Slyszalem ze Krzysztof z Warszawy poprosil swoja dziewczyne aby ta nie
    wpuszczala mu do mieszkania ludzi ktorych Krzysztof nie lubi. Czy jest to
    zgodne z prawem?

    Co to kurcze, jakis quiz polsatu? :)

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2004-05-08 16:01:04
    Od: g...@s...tpi.pl

    Bogdan Baraszkiewicz <b...@v...eu.org> wrote:

    > Ale on pyta, czy można wyciągnąć prawne konsekwencje wobec kogoś, kto
    > taką tabliczkę wywiesza. Za samą tabliczkę.

    E-e. Pytam, czy można wyciągnąć konsekwencje wobec zawartości strony,
    która pokazuje się po zaakceptowaniu zakazu.

    --
    Uwaga, dobry pies. Ale ma słabe nerwy. (C) Sosna 16.02.2003 @ CB #33

  • 10. Data: 2004-05-08 16:12:58
    Od: g...@s...tpi.pl

    Marcin Debowski <a...@i...notrix.net> wrote:

    > To po co informacja co jest w srodku?

    Tekst wygląda tak:

    WARNING! The material on Alphaville Prostitute is adult oriented, sexually
    explicit
    and related to Alphaville Prostitute. Alphaville Prostitute provides access to
    images
    of Alphaville Prostitute adults possibly engaging in sexual acts, and other
    material
    of Alphaville Prostitute nature. Access is made available only to those who accept
    the
    terms of the following agreement: By accepting this agreement, I certify the
    following: * I do not find images of Alphaville Prostitute adults, adults engaged
    in
    sexual acts, or other sexual material to be offensive or objectionable. * I am
    at
    least 18 years of age and have the legal right to possess Alphaville Prostitute
    material in my community. * I understand the standards and laws of the community,
    site
    and computer to which I am transporting Alphaville Prostitute material, and am
    solely
    responsible for my actions. * I am not a law enforcement agent. * I will not
    sell
    and/or in any way redistribute the contents of Alphaville Prostitute site. * I
    will
    not attempt to by-pass any security and/or access feature at Alphaville
    Prostitute
    website. * If I use these services in violation of the above agreement, I
    understand I
    may be in violation of local and federal laws and am solely responsible for my
    actions. * By logging on, I will have released and discharged the providers,
    owners
    and creators of this site from any and all liability which might arise.

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.net * alt.pl.comp.os.hacking: www.apcoh.org
    GG 1234 * GSM +48888456927 * g...@l...net.pl * g...@g...pl
    nawet najpiękniejsze nogi gdzieś się kończą... (C) Kominek 9.08.2003