  • 1. Data: 2004-05-07 21:20:29
    Temat: zakup mieszkania od spoldzielni
    Od: "Vei" <g...@g...pl>

    Witam

    Napalilam sie na mieszkanie od spoldzielni. Nie jest to zadne nowe, tylko z
    odzysku, ale po atrakcyjnej cenie. Sprzedawane jest w formie przetargu.

    Jesli wygram przetarg, to czy oprocz wylicytowanej kwoty i skladki czlonkowskiej
    cos jeszcze trzeba wplacic? Przejrzalam grupe i pojawiala sie informacja, ze
    niepotrzebny juz notariusz, wiec taksa odpadnie.

    Mam jeszcze pytanie o to - czy takie mieszkanie bedzie mialo status
    spoldzielczego wlsnosciowego prawa do lokalu? Dowiedzialam sie, ze nie trzeba
    bedzie zakladac ksiegi wieczystej, bo ziemia pod blokeim nie jest jeszcze do
    wykupienia przez lokatorow. No i chyba nie bedzie to prawo lokatorskie jesli za
    mieszkanie do remontu place (wywolawcza) po 1300 zl/m i nie jest to centrum
    Warszawy?

    Pozdrawiam
    Vei

  • 2. Data: 2004-05-08 11:06:37
    Temat: Re: zakup mieszkania od spoldzielni
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "Vei" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    ze
    > niepotrzebny juz notariusz, wiec taksa odpadnie.

    Notariusz jest potrzebny

> [...]
    jesli za
    > mieszkanie do remontu place (wywolawcza) po 1300 zl/m i nie jest to

    Zapytaj w spoldzielni. Skad my mozemy to wiedziec?? Najprawdopodobniej
    wlasnosciowe.

    NoMAD