  • 1. Data: 2004-05-07 19:22:34
    Temat: wspólnoty mieszkaniowe
    Od: Maciej <k...@p...spam.pl>

    Czy istnieje grupa traktująca wyłącznie o zagadnieniach prawnych
    dotyczących wspólnot mieszkaniowych i zarządzaniu nimi ?

  • 2. Data: 2004-05-07 19:28:20
    Temat: Re: wspólnoty mieszkaniowe
    Od: Dredd<...@...pl>

    Na forum Gazety Wyborczej jest specjalne forum na ten temat

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2004-05-08 19:57:31
    Od: "Thommo" <t...@w...pl>

    jestem prawnikiem i jednoczesnie czlonkiem zarzadu wspolnoty
    mieszkaniowej. Jesli jest jakis problem prawny albo pytanie dotyczace
    zagadnien wspolnot mieszkaniowych sprobuje na nie odpowiedziec.
    m...@p...onet.pl

  • 4. Data: 2004-05-10 15:47:04
    Od: "Thommo" <t...@w...pl>

    do tej pory probowalam zdawac na aplikacje radcowska, ale zawsze mi czegos
    brakowalo. kupujac ksiazke chce zobaczyc jak bardzo testy na radcowska
    odbiegaja od tych na sadowa. np. na radcowskiej nie ma prawa karnego.
    jestem mocno zdesperowana bo rok za rokiem leci a ja stoje w miejscu a
    marze o zrobieniu aplikacji. Moze na sadowej obowiazuja zdrowsze zasady w
    porownaniu z radcowska.
    pozdrawiam tych ktorzy mi pomogli i tych ktorzy sie nasmiewaja z moich
    staran i kupna ksiazki. Moze ci ostatni naleza do grupy szczesciarzy,
    ktorym sie udalo....

    magda

  • 5. Data: 2004-05-11 13:46:31
    Od: Maciej <k...@p...spam.pl>

    Użytkownik Thommo napisał:
> [...]
    > pozdrawiam tych ktorzy mi pomogli i tych ktorzy sie nasmiewaja z moich
    > staran i kupna ksiazki. Moze ci ostatni naleza do grupy szczesciarzy,

    W każdym razie jeżeli bedę miał pytanie to napiszę

    i zdrowia życzę i powodzenia