    From: g...@s...tpi.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zakaz wchodzenia "agentom pilnującym prawa"
    Date: Sat, 8 May 2004 01:59:12 +0000 (UTC)

    Witam.

    Właśnie wpadła mi do głowy dziwna refleksja... Czy jeśli na stronie
    z nielegalną zawartością umieści się informację, że można wejść dalej
    tylko jeśli nie stoi się na straży prawa (dokładnie było napisane, że
    można wejść pod warunkiem nie bycia "law enforcement agent"), to można
    jakoś wyciągnąć konsekwencje wobec autora strony? Z ciekawości pytam,
    bo właśnie natknąłem się na taką stronę.

    Pozdrawiam.

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.net * alt.pl.comp.os.hacking: www.apcoh.org
    GG 1234 * GSM +48888456927 * g...@l...net.pl * g...@g...pl