  • 31. Data: 2008-06-12 08:44:53
    Temat: Re: Zakaz parkowania w garażach samochodów z instalacj? gazow?
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Użytkownik "swen" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:D554k.168071$Bz2.65637@newsfe28.ams2...

    > Użytkownik "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> napisał w wiadomo?ci

    > A co z ta statystyka wybuchow samochodow na LPG?

    nie ma takiej
    jeśli ktokolwiek interesuje się choć trochę LPG wie, że LPG jest bezpieczne.
    bezpieczniejsze od benzyny, która notabene też jest cięższa od powietrza,
    też wybucha, dziurawią się zbiorniki (w przeciwieństwie do zbiorników LPG,
    które są o wiele lepiej konstruowane i co 10lat wymieniane w każdym
    samochodzie), też nie można jej składować w piwnicach, ale jakoś nikt nie
    wprowadza zakazu wjazdu samochodów zasilanych benzyną do garaży

    poza tym to grupa o prawie i pytałem o prawne aspekty zakazu a nie
    zdroworozsądkowe (bo ze zdrowym rozsądkiem nie ma to nic wspólnego)

    pzdr
    Piotr

  • 32. Data: 2008-06-12 18:04:40
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > Tylko że miejsce najpierw zostało kupione a potem wprowadzony przepis

    A ten garaż jest w końcu powyżej terenu czy poniżej ?

  • 33. Data: 2008-06-13 06:43:40
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Zgadzam sie, zadzwonia np. po Straz Pozarna i to ona wywiezie. Bo ktos
    > poczul gaz...

    Wywiezie pogotowie saperskie i zdetonuje na poligonie ;)

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 34. Data: 2008-06-15 19:30:13
    Temat: Re: Zakaz parkowania w garażach samochodów z instalacją gazową
    Od: GregZorbaEmmanuelYork <f...@a...cy_ROT13>

    > To zaskarż również zarządzenie mówiące o tym iż w budynku w którym
    > zainstalowana jest instalacja gazowa gazu ziemnego - zabrania się
    > instalowania, używania i przechowywania butli na propan-butan.

    o tym jeszcze nie słyszałem, jest jakiś artykuł ?

    Andrzej

  • 35. Data: 2008-06-16 17:23:11
    Od: ".A r t u r." <onet_mekar{beztego}@poczta.onet.pl>

    GregZorbaEmmanuelYork pisze:

    > o tym jeszcze nie słyszałem, jest jakiś artykuł ?
    >
    > Andrzej

    Dz.U.z2002r.Nr75 poz.690

    PN-C96008 "Gazy węglowodorowe. Gazy skroplone C3 i C4 (rozdiał 1)

    paragraf 157 ustęp 6
    Zabrania się stosowania w jednym budynku gazu płynnego i gazu z sieci
    gazowej.

    - głównie chodzi tu o działania służb ratowniczych w przypadku
    katastrofy budowlanej.

    Artur