  • 1. Data: 2004-03-01 16:38:38
    Temat: Zajeb.....mi dowod w autobusie.
    Od: "Karo800" <k...@p...pl>

    Na h.....komos moj dowod:)?
    czego mam sie obawiac i co powinienem zrobic poza zgloszeniem na policje:)?

    Karo800
    k...@p...pl
    gg 1479451
    icq 100087643

  • 2. Data: 2004-03-01 16:46:22
    Temat: Re: Zajeb.....mi dowod w autobusie.
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    Użytkownik "Karo800" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Na h.....komos moj dowod:)?

    Popytaj kolesi z bramy. Może to któryś z nich?

    Leszek

  • 3. Data: 2004-03-01 17:03:24
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Karo800 wrote:
    > Na h.....komos moj dowod:)?
    > czego mam sie obawiac i co powinienem zrobic poza zgloszeniem na policje:)?

    zgłosić do urzędu gminy

    KG

  • 4. Data: 2004-03-01 17:36:24
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    Karo800 wyskrobał(a):
    > Na h.....komos moj dowod:)?

    Na wzięcie kredytu albo zakup telefonu komórkowego na przykład.

    > czego mam sie obawiac i co powinienem zrobic poza zgloszeniem na
    > policje:)?

    Na przykład wezwania do spłaty odsetek albo rachunku za abonament i
    połączenia.

    --
    Bartek Gliniecki

  • 5. Data: 2004-03-01 17:38:39
    Od: "Karo800" <k...@p...pl>

    > Na przykład wezwania do spłaty odsetek albo rachunku za abonament i
    > połączenia.

    no tak, no i co jak dostane przykladowo to wezwanie to co bede musial
    placic?

    --
    Karo800
    k...@p...pl

  • 6. Data: 2004-03-01 17:54:50
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    > no tak, no i co jak dostane przykladowo to wezwanie to co bede musial
    > placic?

    jeżeli udowodnisz, ze nie jesteś wielbłądem to nie. (ale czasami tak).

    ______________
    RF

  • 7. Data: 2004-03-01 21:03:11
    Od: "Agnieszka" <j...@o...pl>

    > czego mam sie obawiac i co powinienem zrobic poza zgloszeniem na
    policje:)?
    > Pozdrawiam

    Na Twoim miejscu zglosilabym do banku, gdzie mam konto osobiste.

  • 8. Data: 2004-03-01 21:52:38
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@n...e-wro.pl>

    > Na h.....komos moj dowod:)?
    > czego mam sie obawiac i co powinienem zrobic poza zgloszeniem na policje:)?
    > Pozdrawiam

    zglos sie o odszkodowanie do przedsiebiorstwa komunikacyjnego. powinnibyli
    zapewnic bezpieczenstwo... starannosc dobrego ojca rodziny

    koonrad

  • 9. Data: 2004-03-01 21:54:45
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@n...e-wro.pl>

    wystapic o nowy dowod...

  • 10. Data: 2004-03-01 22:55:33
    Od: "Przemek" <p...@n...gazeta.pl>

    Witam,

    Pierwsze co to idź zgłosić jak najszybciej na policje, po co dodatkowe
    kłopoty np. ze spłatą jakiegoś lewego kredytu, komórki, cyfry + i innych.

    pozdro Przemek