  • 1. Data: 2007-07-26 20:23:57
    Temat: Zaginęła paczka z lekami dla chorego dziecka!!!
    Od: tosiu1 <a...@p...onet.pl>

    Proszę pomózcie, nie wiem co robić
    Dwa tygodnie temu dotarła do Polski paczka z Chin z lekami dla mojej
    chorej córki. Odesłali ją do Bytomia na urząd celny gdzie w
    poniedziałek po moich wyjasnieniach odblokowali mi ją i puscili na
    Wrocław. Od dwóch dni dzwonie po wszystkich instytucjach pocztowych,
    gdzie udzxielaja mi sprzecznych informacji. Raz twierdzą że paczka
    poszła już do nadania, dzis rano stwierdzono że mimo odnotowania
    przybycia paczki do Wrocławia, oni nie wiedzą gdzie jest.
    Wytłumaczono
    mi iż może listonosz pomylił kartki adresowe i do mojej paczki
    dołączył adres innej osoby!!!!!!!!!!!! Więc leki otrzyma ktoś inny.
    Ludzie to nie kosmetyki bądz biżuteria lecz LEKI, których moje
    dziecko potrzebuje!!! Wydałam ostatnie pieniadze na nie, licząc iż
    pomogą - specjalna mieszkanka ziół i żenszeni przygotowana przez
    profesora hinskiej medycyny naturalnej. Znajomy ze Szwecji, był w
    Chinach i mi pomógł. Ileż mnie to kosztowało , prózb, maili,
    pieniedzy
    I paczka zaginęła
    Wiecie może gdzie jeszcze powinnam zadzwonić ???
    Sprwdzałam na stronach pocztexu wpisaujac nr przesylki ale program
    wogole nie odnajduje mojej .
    Co w tej sytuacji robić ???

  • 2. Data: 2007-07-26 20:53:54
    Temat: Re: Zaginęła paczka z lekami dla chorego dziecka!!!
    Od: "baya" <b...@w...pl>

    Użytkownik "tosiu1" napisał w wiadomości
    Proszę pomózcie, nie wiem co robić (...)

    Z własnego doświadczenia wiem, że za dużo zrobić nie można, bo nasza poczta
    rządzi się swoimi prawami (:
    Postaraj się jednak dowiedzieć, gdzie w Twoim rejonie znajduje się magazyn
    paczek - magazyn, który rozdziela paczki na poszczególne urzędy pocztowe - i
    spróbuj tam zadzwonić, bo oni najprędzej dotrą do Twojej paczki. Sama kiedyś
    miałam ten problem i telefon do tego magazynu wyjaśnił opóźnienie. A o numer
    telefonu do tego magazynu zapytaj w swoim rejonowym urzędzie
    pocztowym.pocztowym.

    Życzę powodzenia,

    baya

  • 3. Data: 2007-07-26 21:14:00
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Thu, 26 Jul 2007 13:23:57 -0700, tosiu1 napisał/napisała:
> [...]
    > pomogą - specjalna mieszkanka ziół i żenszeni przygotowana przez
    > profesora hinskiej medycyny naturalnej. Znajomy ze Szwecji, był w

    Chiny czy Hiny ? :> Poza tym mylisz lek z ziolkami :)
    I reszte pozwole sobie pominac :P

    --
    * Foto freak: http://portfolio.pomorski.net, http://fotki.pomorski.net *
    GG: 70701

  • 4. Data: 2007-07-27 06:20:24
    Od: Buster <r...@w...p.lodz.pl>

    Papik pisze:
    > Chiny czy Hiny ? :> Poza tym mylisz lek z ziolkami :)
    > I reszte pozwole sobie pominac :P

    Ciekawe, czy też byś był takim formalistą, gdyby to o Twoje dziecko
    chodziło.

    --
    Pozdrowienia
    Radek Dobrowolski vel Buster

  • 5. Data: 2007-07-27 07:29:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Buster napisał(a):

    > Ciekawe, czy też byś był takim formalistą, gdyby to o Twoje dziecko
    > chodziło.

    Jemu pewnie chodzi o to, że uważa takie ziółka za kolejne kosmicznie
    drogie placebo...

  • 6. Data: 2007-07-27 09:04:43
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Fri, 27 Jul 2007 09:29:47 +0200, Andrzej Lawa napisał/napisała:
    > Jemu pewnie chodzi o to, że uważa takie ziółka za kolejne kosmicznie
    > drogie placebo...

    Wierze tez w rozum kupujacych, wysylajacych etc/itd.
    Nie mozna popadac w paranoje i kupowac za bezcen czegokolwiek a tym bardziej
    wierzyc PP :)

    Ps. Zeby nie bylo, robilem zakupy w JP i prosilem o kuriera, ktory mi to
    dostarczy na terenie PL. Nigdy nie bylo problemow z clem czy innymi akcjami.
    Co najwyzej paczka szla tydzien dluzej :)

    Ps2. Nie mam chorego dziecka ale z racji kontaktow ze Sluzba Zdrowia wiem
    dokladnie na co stac zdesperowanych, niemyslacych (sorry) rodzicow...

  • 7. Data: 2007-07-27 17:20:18
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

> [...]
    > pomogą - specjalna mieszkanka ziół i żenszeni przygotowana przez
    > profesora hinskiej medycyny naturalnej. Znajomy ze Szwecji, był w

    Pewnie ci nie pomoge ... pewnie tez wielu sie zdenerwuje. Ale moim
    zdaniem wydałas pieniadze na kolejną herbatkę ziołową.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 8. Data: 2007-08-01 14:46:15
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Papik pisze:

    > Ps2. Nie mam chorego dziecka ale z racji kontaktow ze Sluzba Zdrowia wiem
    > dokladnie na co stac zdesperowanych, niemyslacych (sorry) rodzicow...

    To raczej Ty nie myślisz albo raczej brak Ci wyobraźni i pewnych
    doświadczeń, których Ci nie życzę. Rodzic dziecka któremu nie potrafi
    pomóc medycyna sięga po każde rozwiązanie.
    Naprawdę nie życzę Ci tego samego, chociaż pewnie tylko wtedy
    zrozumiałbyś cudzą desperację.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 9. Data: 2007-08-01 15:25:47
    Od: "bim-bom" <j...@g...pl>

    "Sebcio" <s...@n...com> wrote in message

> [...]
    > pomóc medycyna sięga po każde rozwiązanie.
    > Naprawdę nie życzę Ci tego samego, chociaż pewnie tylko wtedy zrozumiałbyś

    To, że na jakieś zchorzenie nie pomaga medycyna tradycyjna, ani trochę nie
    powiększa szansy na to, że pomoże medycyna niekonwencjonalna.

  • 10. Data: 2007-08-01 23:51:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sebcio napisał(a):

    > To raczej Ty nie myślisz albo raczej brak Ci wyobraźni i pewnych
    > doświadczeń, których Ci nie życzę. Rodzic dziecka któremu nie potrafi
    > pomóc medycyna sięga po każde rozwiązanie.

    Ano. I naciągacze na takich ludziach bezczelnie żerują, sprzedając im
    różne "cudowne herbatki".

    > Naprawdę nie życzę Ci tego samego, chociaż pewnie tylko wtedy
    > zrozumiałbyś cudzą desperację.

    Znaczy się co? Jak byś np. miał raka, to dałbyś mi wszystkie swoje
    pieniądze jakby ci powiedział, że moja cudowna herbatka cię uleczy?