  • 1. Data: 2006-04-08 06:35:52
    Temat: Żądanie okazania orginału na roprawie głównej?
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

    Jestem oskarżony z art.270 kk (podpisanie sie cudzym imieniem i nazwiskiem
    pod umową). Wielokrotnie żądałem okazania orginału o który jestem posądzony,
    żadania moje nie zostały spełnione do dnia dzisiejszego. W styczniu
    przyszłego roku sprawa sie przedawnia czego ja nie chce, chcę zeby
    ostatecznie stwierdzili ze jestem albo winny albo niewinny a nie ze mieli za
    mało czasu na wydanie orzeczenia kończącego sprawę (15 lat).
    Co mogę zrobić, gdyż to są kpiny zebym był 15 lat o coś oskarżony a pózniej
    celowo sprawę umorzą?

    Pozdr.

  • 2. Data: 2006-04-08 12:36:10
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Alicja" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mało czasu na wydanie orzeczenia kończącego sprawę (15 lat).
    > Co mogę zrobić, gdyż to są kpiny zebym był 15 lat o coś oskarżony a

    Za taki 15 letni proces karny, to można spore pieniądze od Skarbu
    Państwa wyrwać.
    Skarga na przewlkłość postępowania do trybunału europejskiego.

  • 3. Data: 2006-04-08 15:14:35
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Alicja napisała:
    > Jestem oskarżony [...]

    W związku z czym reszta traci na znaczeniu.

    -------------------+
    -------------------+

  • 4. Data: 2006-04-08 15:24:14
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

    > Państwa wyrwać.
    > Skarga na przewlkłość postępowania do trybunału europejskiego.

    W jaki sposób w Polsce mogę uzyskać orzeczenie kończące winny-niewinny
    zarzucanego przestępstwa? (skargi itp,itd ewentualnie gdzie kierować)

  • 5. Data: 2006-04-08 16:47:42
    Temat: Re: Ż?danie okazania orginału na roprawie głównej?
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Alicja" <a...@w...pl> napisał:

    > (skargi itp,itd ewentualnie gdzie kierować)

    Sądem właściwym do rozpoznania skargi jest sąd przełożony nad sądem,
    przed którym toczy się postępowanie (Dz.U. 2004 r. Nr 179, poz. 1843).

    --
    Artur Golański

  • 6. Data: 2006-04-08 17:24:58
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

    (> Sądem właściwym do rozpoznania skargi jest sąd przełożony nad sądem,
    > przed którym toczy się postępowanie (Dz.U. 2004 r. Nr 179, poz. 1843).

    Dziękuje.
    Raz juz mi przyznali rację , że za długo trwa postępowanie i co w takim
    razie jeszcze moge zrobić bo racja mnie nie satysfakcjonuje?

  • 7. Data: 2006-04-08 18:52:50
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

> [...]
    > Raz juz mi przyznali rację , że za długo trwa postępowanie i co w takim
    > razie jeszcze moge zrobić bo racja mnie nie satysfakcjonuje?

    Trybunał Europejski. Z żądaniem zadośćuczynienia od Skarbu Państwa. Poza
    tym skarga do Rzecznika Praw Obywatelskich i do Ministerstwa
    Sprawiedliwości.