  • 11. Data: 2005-07-22 14:10:10
    Temat: Re: Zablokowanie telefonu i naliczanie abonamentu
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    PablO napisał(a):
    > Dla mnie naturalne jest to, że jak ktoś nie płaci to się z nim umowe
    > rozwiązuje a nie nalicza dalej opłaty niewywiązując się ze swoich
    > zobowiązań...
    >
    > Ja wiem że jestem winien operatorowi kase i rozumiem, że za te 2 mies.
    > przez które korzystałem z telefonu się mu należy. Nie rozumiem natomiast
    > dlaczego mam płacić za kolejne miesiące w których nie mogłem korzystać z
    > mojego telefonu?
    A czy korzystales z jakiejs promocji? Czy czas tej promocji minal? Jesli
    minal i mozesz bez dodatkowych sankcji rozwiazac umowe, to zrob to.
    Jesli nie - to sorki.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 12. Data: 2005-07-22 14:12:14
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *PablO* wrote in <news:dbqssf$dod$1@atlantis.news.tpi.pl> :

    > Tam są tylko kary za zerwanie umowy przed końcem 24 mies. od momentu jej
    > podpisania, okres ten już dawno minął.

    mówie o czyms takim jak regulamin świadczenia usług
    telekomunikacyjnych.

    --
    Jeśli mówisz do boga - to jest modlitwa.
    Jeśli bóg mówi do Ciebie - to nazywa się schizofrenia paranoidalna.

  • 13. Data: 2005-07-22 14:25:22
    Od: PablO <n...@p...nie?>

    badzio napisał:
    > A czy korzystales z jakiejs promocji?

    Tak.

    > Czy czas tej promocji minal?

    Tak.

    > Jesli minal i mozesz bez dodatkowych sankcji rozwiazac umowe, to zrob to.

    Zrobiłem tak, co nie zmienia faktu, że za te dwa mies. przez które "się
    rozwiązywała" umowa naliczano mi opłaty, a z telefonu korzystać nie mogłem.

    --
    message>body::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 14. Data: 2005-07-22 14:32:41
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    PablO napisał(a):
    > Zrobiłem tak, co nie zmienia faktu, że za te dwa mies. przez które "się
    > rozwiązywała" umowa naliczano mi opłaty, a z telefonu korzystać nie mogłem.
    Wszystko sie zgadza. Operator przestal Ci naliczac abonament dopiero za
    okres kiedy sie umowa rozwiazala. Zanim sie rozwiazala, mial pelne prawo
    go naliczac. Telefon miales zablokowany, bo nie placiles - tu tez sie
    wszystko zgadza. Pytanie czemu az dwa miesiace trwalo rozwiazywanie umowy.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 15. Data: 2005-07-22 15:57:09
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Kaja napisał(a):

    > Żeby było śmieszniej, to ja kazałam sobie zablokować *rozmowy wychodzące*,bo
    > mnie kiwali i dzwonię teraz z Tlenofonu..., ale abonament normalnie płacę i
    > jeszcze do tego płacę po 5 zł m-cznie + Vat za kazanie sobie zablokowania
    > tych rozmów wychodzących :D

    A nie lepiej zrezygnowac z tego abonamentu ? Ja tam tpsie podziekowalem
    dawno temu. Za 50 zeta abonamentu, ktore im trzeba placic mam 70 minut
    do wydzwonienia z komorki (tak standardowo, bo stosujac rozne pakiety
    promocyjne i inne mozna miec duzo wiecej). Po co komu stacjonarny
    telefon, skoro nie ma on zadnych plusow ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 16. Data: 2005-07-22 16:44:28
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    PablO wrote:

    > Zrobiłem tak, co nie zmienia faktu, że za te dwa mies. przez które
    > "się rozwiązywała" umowa naliczano mi opłaty, a z telefonu korzystać
    > nie mogłem.

    Mogles Panie kolego. Miales numer i ludzie mogli sie do Ciebie dodzwonic.
    Wiec nie opowoiadaj, ze nie mogles. Tak sie sklada, ze po prostu
    skorzystales z uslugi blokowania polaczen wychodzacych w przypadku
    niezaplacenia rachunku. Pozostales jednak nadal abonentem, miales swoj
    przydzielony, aktywny numer i za to wlasnie placiles abonament.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 17. Data: 2005-07-22 17:38:45
    Od: c...@g...pl (coreczka)

    PablO napisał(a):

    > A gdzie to jest uregulowane? Bo co mi z telefonu, z którego dzwonić nie
    > mogę? Nie po to umowe podpisuje, żeby mieć dzwoniący zegarek ;]

    Ustawa "Prawo Telekomunikacyjne".
    pzdr
    A.

  • 18. Data: 2005-07-22 21:38:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "PablO" <n...@p...nie?> napisał w wiadomości

    Abonament obejmuje gotowość operatora do świadczenia usługi. Oni są
    gotowi cały czas świadczyć tę usługę, tylko Ty nie płacisz, więc zgodnie
    z umową zablokowali wychodzące.

  • 19. Data: 2005-07-23 00:02:35
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Fri, 22 Jul 2005 17:57:09 +0200, Mithos
    <news:dbr50k$j28$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

> [...]
    > promocyjne i inne mozna miec duzo wiecej). Po co komu stacjonarny
    > telefon, skoro nie ma on zadnych plusow ?

    Widzisz...kiedyś się czekało bardzo długo na telefon, który był luksusem. Ja
    czekałam 10 lat! Niemało też się płaciło za instalację. Skoro człowiek już
    się przyzwyczaił do tego telefonu, to jakoś trudno się rozstać. Jakbym
    rozwiązała z tepsą umowę (za to też podobno trzeba płacić!), a potem znowu
    by mi się zachciało tego tepsianego telefonu, to znowu bym chyba parę latek
    czekała na założenie, znowu musiałabym wywalić na to pieniądze.
    Mam telefon komórkowy. 40 minut darmowych. Mogę też zamienić punkty profitu
    na minuty, ale ...o dziwo w komórce szybko jakoś te minutki lecą(hmmm) i
    ciągle ich brakuje. Telefon komórkowy jest dobry jak jesteśmy na mieście i
    trzeba gdzieś zadzwonić, skontaktować się, no i oczywiście miło nam jak ktoś
    zadzwoni. Ostatnio chciałam zadzwonić na 0700, bo w tvn7, w nocy jest zawsze
    jakiś konkurs. Pomyślałam sobie: może uśmiechnie się do mnie szczęście i
    komputer mnie wylosuje. Guzik. Z komórkowego nie da się, z Tlenofonu nie da
    się, a w stacjonarnym kazałam zablokować sobie wychodzące. Można wysłać
    sms'a z komórki, więc wysłałam i to dwa razy ( bo namawiają, że im więcej
    telefonów, czy sms'ów to większe szanse). Jaka ja naiwna byłam :-( Ten
    konkurs to wielka lipa i okradanie ludzi z pieniędzy. Niby na koniec ktoś
    wygrywa, ale głos wygrywającej jakiś zawsze jednakowy :-(

    Ps. A za komórkowy, rachunek wypadł w tym m-cu ok 70 zł. Właśnie to dzisiaj
    opłaciłam na poczcie + za Tlenofon ok 16 zł (bez abonamentu) no i ten
    abonament tepsie.

    Pozdrawiam,

    --
    Kaja