  • 1. Data: 2003-04-18 12:39:30
    Temat: Zablokowana VISA
    Od: "Frank" <f...@2...pl>

    witam
    mam takie pytanko
    jestem uzytkownikiem karty VISA w Citibanku ... ze splatami zawsze bylem na
    biezaco (przynajmniej tymi wymaganymi minimalnymi) ... tymczasem bank
    postanowil zablokowac karte ze wzgledu na brak zaswiadczenia z zakladu pracy
    ... nie moge zatem na nia robic zakupow ani wyplacac pieniedzy mimo iz
    zaplacilem przeciez oplate roczna za korzystanie z tej karty ... gdzie mozna
    dochodzic swoich praw w tej sprawie???

  • 2. Data: 2003-04-18 12:45:39
    Temat: Re: Zablokowana VISA
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Frank" <f...@2...pl> wrote in message
> [...]
    > ... nie moge zatem na nia robic zakupow ani wyplacac pieniedzy mimo iz
    > zaplacilem przeciez oplate roczna za korzystanie z tej karty ... gdzie

    W Citibanku. Może uda ci się odzyskać część opłaty rocznej.

  • 3. Data: 2003-04-18 13:18:02
    Od: "Frank" <f...@2...pl>

    ale w takim razie mam sie zwrocic bezposrednio do nich?

  • 4. Data: 2003-04-18 14:56:59
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Frank napisał:
    > ale w takim razie mam sie zwrocic bezposrednio do nich?

    nie, do św. Mikołaja

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2003-04-18 15:14:19
    Od: "Frank" <f...@2...pl>

    musialbym w niego jeszcze wierzyc ale niestety nie jestem juz w Twoim wieku
    :))

  • 6. Data: 2003-04-18 15:54:36
    Od: "mer" <b...@i...pl>

    > nie, do św. Mikołaja

    Święta za pasem a wy sobie z bliźniego żartujecie zamiast mu pomóc.
    Nie słuchaj ich!

    Zgodnie z ostatnia ustawą o bankowości trzeba reklamacje związane z karta kredytową
    załatwiać u
    swojego proboszcza.
    Natomiast formalności z chrztem pierwszego dziecka robi sie w najbliższym oddziale
    PKO BP. A chrzest
    drugiego i dalszych juz możesz robić spokojnie w Citibanku.

    Wesołych jajek!

    mer

  • 7. Data: 2003-04-18 22:40:18
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Frank napisał:
    > musialbym w niego jeszcze wierzyc ale niestety nie jestem juz w Twoim wieku
    > :))

    to miło. Widzisz, ja pomimo tego, że jestem młodszy znam już Netykiete,
    czego nie można powiedzieć o Tobie :P

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl