  • 1. Data: 2004-04-24 17:50:09
    Temat: Zabezpieczenie przed długami męża...
    Od: "Szpak" <s...@w...pl>

    Czy istnieje możliwość zabezpieczenia się przed odpowiedzialnością za długi
    współmałżonka? Jeśli tak to czy istnieje możliwość przeprowadzenia tego bez
    jego wiedzy/zgody?

    Z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam!

    Adam

  • 2. Data: 2004-04-24 17:52:53
    Temat: Re: Zabezpieczenie przed długami męża...
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    s...@w...pl news:c6e9bo$m73$1@korweta.task.gda.pl

    > Czy istnieje możliwość zabezpieczenia się przed odpowiedzialnością za
    > długi współmałżonka? Jeśli tak to czy istnieje możliwość
    > przeprowadzenia tego bez jego wiedzy/zgody?
    >
    > Z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam!

    Z pewnoscia intercyza. Tylko pytanie co jezeli nie pomyslales o tym przed
    slubem.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 3. Data: 2004-04-24 17:59:43
    Od: "Szpak" <s...@w...pl>

    A co w trakcie trwania małżeństwa ?

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > slubem.
    >
    > --
    > ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~l-.~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~

  • 4. Data: 2004-04-24 18:02:19
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Szpak napisał/a:
    >A co w trakcie trwania małżeństwa ?
    Zniesienie wyrokiem sądowym wspólnoty majątkowej.

  • 5. Data: 2004-04-24 20:16:42
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Szpak wrote:

    > A co w trakcie trwania małżeństwa ?

    też.
    Ale do tego trzeba zgody obojga. Pogadaj z notariuszem.

    Jeżeli mąż nie chce się zgodzić to została ci droga sądowa.

  • 6. Data: 2004-04-24 21:28:52
    Od: sebol <i...@a...pl>

    Szpak wrote:

    > A co w trakcie trwania małżeństwa ?

    rozdzielnosc majątkowa z sądowym podzialem majątku. Sama umowa
    notarialna jest niewiele warta - szczegolnie jak dlugi powstały w czasie
    trwania wspólnoty majątkowej.

    --
    lobo_(małpa)autograf.pl

  • 7. Data: 2004-04-25 12:00:21
    Od: "KALKOL" <w...@g...pl>

    Kiedyś widziałem w gazecie ogłoszenie że za długi małżonka osoba taka to a
    taka nie odpowiada.

  • 8. Data: 2004-04-25 12:33:44
    Od: "Kuba-RPM" <K...@C...waw.pl>

    no wlasnie, czy takie ogloszenia cos daja???

  • 9. Data: 2004-04-25 12:59:02
    Od: "Falkenstein" <No_priv@Just_pub.pl>

    Kuba-RPM wrote:
    > no wlasnie, czy takie ogloszenia cos daja???

    Zupełnie nic. Nie mają mocy prawnej.

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant

  • 10. Data: 2004-04-25 17:49:34
    Od: "PAweł" <p...@w...pl@niechcespamu>

    Użytkownik "KALKOL" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Kiedyś widziałem w gazecie ogłoszenie że za długi małżonka osoba taka to a
    > taka nie odpowiada.

    A ja widziałem w gazecie, ze będzie lepiej po wejściu do UE:).
    Taka sama moc sprawcza:).